2017 Winnaars

Goedemorgen allemaal......

Weer terug van een supermooie stedentrip naar Berlijn......
Heel veel indrukken rijker en echt genoten met elkaar.
Nu weer proberen in het ritme te komen...hahahaha.....

Ik zet normaal gesproken mijn winnende kaarten niet elke keer in een blogpost....maar bovenaan mijn blog op de pagina...waar ik trots op ben.....
Voor FB maak ik elke maand een collage......en al die collages heb ik weer in 1 collage gezet zodat alle winnaars van 2017 bij elkaar staan....

Wil je de kaarten afzonderlijk zien dan moet je dus bovenaan mijn blog bij de pagina's zijn maar voor 1 keer dus de collage van 2017 in een blogpost.....

Hier en daar zijn er kaarten gecombineerd....die hebben meerdere prijzen behaald maar je kunt wel goed een indruk krijgen dat het best een mooi aantal winnaars is.....
Als ik goed heb geteld zijn het 107 winnende kaarten....kan er eentje meer zijn maar zoiets is het wel...hahahaha....

Een klein beetje trots ben ik er wel op......


Fijne dag allemaal......xxx Plony

Reacties

  1. Hier mag je zeker trots op zijn hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw dat is veel zeg!!! Ik zag dat jij 3x zoveel kaarten heb gepost als ik, hihi
    een laag gemiddelde van 62! Geweldig hoor al die toppers, blijft genieten hè!
    Super dat jullie zo genoten hebben van de stedentrip!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig resultaat voor 2017 Plony, maar helemaal niet zo verwonderlijk hoor, het zijn ook echte kunstwerkjes telkens weer...
    gefeliciteerd met al die overwinningen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig resultaat voor 2017 waar je trots op mag zijn.
    Nog een heel voorspoedig 2018 gewenst
    Fijne dag Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje