Baby-hart-label

Goedemorgen allemaal....

Ik heb nog wat kaartjes die ik hier niet heb laten zien en ik begin vandaag maar met een babykaartje.
Gemaakt met het hart-label van DutchDoobadoo en met een plaatje van Syta.


Ik heb ribbelkarton gebruikt op de basis en daarna zacht geel papier van Maja....al zie je daar niet veel meer van terug hihihi....


Het houten tekstwolkje heb ik een beetje bewerkt en ook de grote roos rechts boven heb ik wat passender gemaakt bij het plaatje ....met  een copic stift....en wat glans....


Verder nog een stukje kant en wat hartjes......en dat is het dan wel.....


Omdat het papier nog niet op was heb ik nog een babykaartje gemaakt.....weer heeeeeel anders....maar die komt later weer. Voor vandaag was dit het.

Een hele fijne dag allemaal......xxx Plony

Challenges:
http://cutecardthursday.blogspot.nl/
http://useyourstuff.blogspot.nl/
http://avenue613.blogspot.nl/
http://allsortschallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Het is weer een plaatje Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A delightful New Baby creation, many thanks for joining us again at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hart Plony. Gaaf gedaan.
    Ik heb een vraag? Krijg jij ook zo moeilijk je blogberichten weg?
    Bij 52 weeks is mijn kaart helemaal niet aangekomen???
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a darling picture and a very beautiful project.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en lief babykaartje! Romantisch bijna. Genoeg te zien weer.
    Moi hoe je het tekstballonnetje met Dream erin hebt bewerkt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een mooie creatie, geniet al jaren van alle moois die je ons telkens weer laat zien. Het eerste wat ik s´morgens doe naar jouw blog, en daar staat dan goedemorgen al vroeg op zeg, dat is dus ook meestal zo.
    Dan denk ik je hebt wel gelijk.

    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely stunning Plony, love the gorgeous embellishments you used!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje