deurhanger-kaart

Hoe later op de avond......hahahahaha....
Ik dacht ik maak nog even een blogpostje.......

Ik heb een houten deurhanger en mag dat modelletje graag gebruiken om een kaartje te maken in dat model. Heb dat al meerdere keren gedaan en kom de deurhangers dan ook nog regelmatig tegen bij familie en vrienden hahahaha.....

Deze keer 1 in het blauw.....ik ga het nog leuk vinden dat blauw hoor hihihi....


Het is toch schattig met het kant en het lieve plaatje......Soms denk ik moet ik niet eens iets anders gaan maken maar.....ik maak dit zo graag en waarom zou je niet je eigen ding doen toch?


De rechthoekife mal is wel een van mijn favorieten hoor....het plaatje past er zo mooi op....eigenlijk zou ik nog eens rond moeten kijken voor andere rechthoekige mallen maar ik maak ook genoeg kaarten waar ik helemaal geen mal gebruik dus.....het moet wel een mal zijn waar ik dan in 1 klap wég van ben....


Dit was het weer voor nu........ik zeg welterusten allemaal.....
xxx Plony

Challenges:
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/
http://2sistersontheblog.blogspot.nl/
http://creativecraftcottage.blogspot.nl/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://thatscraftychallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Stunning card Plony, very inspirational blog. I am now following you.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een groots effect alles bij elkaar...het is een blikvanger geworden Plony!!
    Leuk een blauwe creatie, hihi en hele romantische uitstraling! Toppie weer!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Crafting is all about doing what we like to do best and having fun.
    This is a gorgeous door hanger, with your special touches that make your projects beautiful.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So very lovely , a beautiful door hanger , with the very beautiful woman. So romantic and feminine .
    Thank you for joining in the That's Crafty Blog Challenge. Dorthe, DT- x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plony, dit is echt waanzinnig mooi zeg!
    Dat kant en de leuke kleurtjes en als kers op de taart die elegante dame.
    Toppertje weer hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Plony. Bedankt voor je deelname bij 2Sistersonteblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Plony goedemorgen. wat jij laat doe ,doe ik s morgens vroeg.vullen we elkaar mooi aan.Je deur hanger is weer een plaatje om te zien,en met de kleur blauw zit het ook wel goed.weer erg mooi gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is absolutely stunning! . Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
    Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Plony.
    Een mooie bijdrage voor onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so feminine and beautiful
    Thank you for joining us at the That’s Crafty challenge
    Hugs
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The embellishments on this are so pretty and feminine. This would make a unique gift!

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Anything Goes challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. CONGRATULATIONS!
    You were one of the lucky winners from Challenge #157 at the Crafty Gals Corner!
    Please visit the blog to claim your prize :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous creation!And congratulations on your win :)Sorry for commenting so late I've been fighting a bad cold still.Thank you for sharing with us at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again soon!
    Hugs
    Kleri DT
    http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
    http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje