en nog een babykaartje

Vandaag het 2e babykaartje....zoals eerder beloofd.

Het papier lag er nog en ik dacht ik maak het nu eerst op.....en ik moet zeggen , deze keer is het ook nog zichtbaar hahahaha. Is ook wel eens anders....


Waar ik mijn hart-label meer voor een jongetje vond is dit wel duidelijk een meisjeskaartje.....Het zit dus niet in de kleur maar meet in de overige toevoegingen....


Deze keer wel 2 plaatjes van Syta gebruikt.....vond de kinderwagen er ook wel leuk nog bij als extra....
Een flinke strook kant....en natuurlijk de verdere bekende ingrediënten....


Altijd handig om een babykaartje op voorraad te hebben....

Ik houd het kort vandaag.....geniet nog lekker van de zondag....Hier schijnt de zon dus misschien nog wel even lekker naar buiten.
Fijne dag allemaal.
xxx Plony

Challenges:
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.nl/
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.nl/
http://4craftychicks.blogspot.nl/
http://cutecardthursday.blogspot.nl/

Reacties

  1. Wat een liefie. Ziet er weer prachtig aangekleed uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super schattige baby-creaties Plony, dit is wel een heel gezellig dikkerdje trouwens hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Plony
    It’s lovely to see you have joined in the ‘New Beginnings’ challenge at Crafty Friends Challenge Blog. Beautiful Baby card design using 2 super images and great use of lace and dies... Good luck in the draw and we hope you will come back again very soon.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Two beautiful baby cards today, adorable images.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig deze kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute!!! Thank you for joining us at 4CC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card - so much detail and I love that picture of the baby!

    Thanks for joining us at the Crafty Friends Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje