Happy Birthday

Goedemorgen allemaal.....

Wat een somber weer is het hè....en nog koud ook.
Wij wonen aan de rand van het dorp en daar voel je de koude wind goed hoor....brrrrrr....
Lekker weer om te knutselen hahahaha.
Deze kaart had ik al eerder geknutseld maar moest ik hier nog laten zien. Het is de verjaardagskaart voor Gerie die afgelopen weekend jarig was.


Een easelcard met heeeeeel veel pareltjes hahahaha.....en natuurlijk een kantje, bloemen en noem het maar op....


Het plaatje is weer van Syta.....ik ben echt fan van haar vintage plaatjes.....en zeker deze mooie grote...


De roosjes aan de rechterkant zitten op knijpertjes.....ik geloof dat ik ze ooit bij de action heb gekocht....ze zijn leuk om aan een kaart te knijpen...te klikken...hoe zeg je dat eigenlijk hahahaha...Knijpen denk ik want het zijn knijpertjes hihihi...

Ik heb alle kaarten nu wel weer laten zien geloof ik....wat er nu nog staat te trappelen is DT werk en dat moet op zijn beurt wachten.

Ik wens jullie allemaal een heerlijke dag........
Liefs van Plony


Challenges:
http://getcreativechallenges.blogspot.nl/
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.nl/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/
http://seizethebirthday.blogspot.nl/

Reacties

  1. Ik heb je al bedankt via de mail hè, het is een pareltje om te zien ...een prachtige easel kaart Plony en poeder roze ik hou er zo van!!!!!
    Nogmaals een hele dikke dankjewel en morgen plaats ik een post met alle
    mooie gekregen kaarten, het zijn allemaal kadootjes!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik zie haar reactie al hier boven, kon ook niet missen dat Gerie hier superrr blij mee zou zijn Plony!
    Wij wonen heel dicht bij een meer.....je waait bijna altijd uit je broek en nu klettert het ook nog tegen de ramen.doe mij maar vrieskou en een zonnetje maar......nog veel liever heel snel lente!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan weer Plony.grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een echt Gerie en Plony kaartje. Ik lees hierboven al hoe blij ze ermee is en dat kon ook niet anders. Dit is weer echt erg mooi gedaan. Ik vind dat dus best lastig om zoveel kant en parels op 1 kaart te krijgen dat ik het ook nog mooi vind. Heb het idee dat dan alles wegvalt maar als ik dit dan weer zie!!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart voor Gerie!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful vintage card! Thanks so much for playing along at Seize The Birthday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    nou, dat is natuurlijk een perfecte kaart voor Gerie. Helemaal in haar straatje! Ik lees al dat ze er super blij mee is. En dat kan ook niet anders, wat een beeld van een kaart!!
    En gek hè, dat slecht weer voor ons juist het perfecte weer is...hihihi... half Nederland loppt te klagen en wij genieten met onze hobby!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Another gorgeous vintage picture, your friend will have loved receiving this card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Plony .goedemorgen. Wat een mooie kaart voor Gerie, heb hem bij Gerie mogen bewonderen.Wat een mooie kleur ,vindt ik ook zo mooi.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dear Plony
    Your card is gorgeous, I love the special lace butterflies, the flowers and how you put the sweet image in scene...!!!
    I'm so happy to be now a part of the Ally's Angels DT and "work" together with YOU...
    Hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. beautiful with the lace pearls and flowers, thanks for joining our challenge at crafty catz and hope to see you again
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een mooie romantisch aandoende kaart Plony. Een hele dromerige sfeer straalt hij uit door het plaatje en de mooie zachte kleurtjes. Een plaatje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh.....this is just so beautiful! Stunning motiv and embellishment. Really fantastic! :) Thanks a lot for joining us at Fussy and Fancy :) Hope to see you again next time :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje