Home sweet home.....

Hallo allemaal......

Zal ik nog maar weer een kaartje laten zien?
Lekker aan het kleuren geweest....en met mijn ingekleurde afdrukje een kaartje gemaakt.....Mijn stijl is bekend en ook hier niet veel anders.......een Plony kaartje dus....


Ik had nog van die houten home sweet home dingetjes en dacht dat het misschien wel leuk was om bij deze Tilda te gebruiken omdat ze een sleutel in haar hand heeft.....Misschien te versturen als verhuiskaart of zo......


Ik heb de kleuren vrij rustig gehouden...zowel van mijn afdrukje als van de rest op de kaart......een beetje monochroom.....Best wel leuk om te doen zo.....


Wat heb je toch vele soorten parel-lint tegenwoordig hè...met bling of zonder....Ik vind het erg leuk om te gebruiken....zoals hier om het afdrukje heen geeft het ook een heel leuk effect.

Ik hoop dat jullie weer hebben genoten.....dit was het weer voor vandaag.

Fijne zondag allemaal.....xxx Plony

Challenges:
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/
http://craftycardmakers.blogspot.nl/
http://avenue613.blogspot.nl/....a new home
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/
http://crafterscafeblogchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. hoi Plony goedemorgen,wilde de eerste zijn, en dat is gelukt wat weer een geweldig kaartje,mooi ingekleurd plaatje ,moet ik nog veel oefenen,niet echt mijn ding,misschien om dat het niet lukt. leuk Tilda afdrukje.
    groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card for our Bling! challenge at the Crafters Café, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker perfect als verhuiskaart! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's so cute artwork, I love colors and flowers :)
    Thanks for playing with us at CardMania Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow what a stunner!!!! Love all the gorgeous texture, and the colouring is perfection.

    Thank you for sharing in my 'bling' challenge.

    Lin
    Crafty Cardmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, this is a wonderful creation! I love design and all details are gorgeous! Beautiful mimage and colouring!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge.
    Ileanaxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my goodness Plony...this is absolutely STUNNING!! Beautifully coloured and embellished...what a fabulous style! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag