Mannenkaart.....

Hebben jullie mij horen zuchten.....mannenkaart......zo NIET mijn ding......maar soms heb je er wel eens 1 nodig en ik probeer altijd dapper om er iets van te maken.

Deze keer heb ik een tag gemaakt...met een kleinere tag erin.
Het plaatje van Syta vond ik wel toepasselijk omdat de jarige graag sleutelt aan auto's.......en ze hebben ook een poes in huis dus die heb ik ook nog maar toegevoegd.
Het resultaat is de volgende tag ....


Op de tag heb ik een vakje gemaakt waarin de kleinere tag is gestopt.....met een klein klokje eraan als teken dat de tijd doortikt...


Bij deze tag pastten de gears natuurlijk perfect maar ik vond ook het honingraatje wel leuk achter het plaatje...... De stempel heb ik jaren geleden meegebracht uit Engeland....


Dit was het weer voor vandaag.......Fijn weekend allemaal.....xxx Plony

Challenges:
http://seizethebirthday.blogspot.nl/
http://southerngirlschallenge.blogspot.nl/
http://themaleroomchallengeblog.blogspot.nl/
http://shoppingourstash.blogspot.nl/
http://useyourstuff.blogspot.nl/

Reacties

  1. Niet'je ding' maar toch...je weet er weer iets bijzonders van te maken! Wat een gave kaart.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hoor! Het is je goed geluk, echt een stoere maar mooie mannenkaart! Leuk met die honingraat erachter. Heb ik ook nog, vergeet dat soort dingen te vaak te gebruiken.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke tag,wilde reageren op je vorige kaart, staat er al weer een ander op.een mannen kaart lukt je ook goed.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannenkaart. Mijn ding is het ook niet. Ik stuur ze ook alleen naar die, die die kaarten waarderen en waarvan ik reactie krijg.
    Diegenen, die altijd belden als ze een kaart ontvangen hadden, helaas, die zijn er niet meer.
    Dus die dwang is ook niet aanwezig.
    Maar deze is weer mooi. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon volhouden want er zit zeker een grote stijgende lijn in!!! Ik vind je tag vlag een perfecte basis en je kan hem met een gerust hart versturen hoor!
    Super goed gedaan en nu maar 10 achter elkaar en je hebt het helemaal onder de knie whaha Jij ook een fijn weekend Plony!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh what a beautiful and unique masculine card! soooooo very cool! ♥♥♥ thanks for SHOPPING YOUR (birthday!) STASH with us this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had op Facebook al gereageerd dat hij zo ontzettend mooi is geworden. Echt super vind ik hem geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great mens' Tags, it is always difficult to make special things for the men. This is fantastic.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Plony,
    Ik snap wel dat jij niet zo van de mannenkaartjes bent. Je kunt er geen strikjes, kantjes en frutsels op kwijt, hahaha. Maar je hebt je er manmoedig doorgeslagen hoor! Supergoed gelukt. Ik vind hem prachtig.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I think your tag is just wonderful. Lots of details and lovely layers - it's a great take on the theme. Thanks so much for playing along with the vintage theme at The Male Room. Deborah. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great male birthday tag! I love all the little details. Thanks for playing along at Seize The Birthday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. For someone who doesn't like making things for men, you have made a remarkable tag, so many wonderful details and the cat springing up is a wonderful addition, I LOVE this. Thank you for sharing your wonderful tag at The Male Room - Faith DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love your vintage tag. The wonderful layers and the playful cat make a great mix. Thanks for playing along at the Male Room Craft Challenge. Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This tag is gorgeous with so much lovely detail and a fab picture. Thank you for sharing it with us at TMR.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous and masculine all at the same time! Thanks for joining us at Use Your Stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely project - thank you for entering Southern Girls Challenge - hope to see you again! Hugs Agnieszka chanya13

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje