Nel in Lekkerkerk.....dat betekent......

Ik had het al beloofd....nog een kaart met theelichtjes.....en die heb ik gemaakt toen Nel weer een dagje in Lekkerkerk was.
Ik heb haar lekker aan het werk gezet en het resultaat was dat we ook daadwerkelijk nog zo'n heel leuk kado-kaartje gemaakt hebben.
Net weer iets anders dan de vorige maar dit is mijn uitvoering geworden.....


Dit is de buitenkant van de kaart....in vintage natuurlijk.....en dichtgebonden met een kanten strikje.....daaraan een parelballetje....die vond ik toch zooooo schattig.......Soms moet je dingen gewoon kopen ....


En dit is de binnenkant met ruimte om wat kleine tags in te doen....waar eventueel iets achterop geschreven kan worden....


Best chic met dat plaatje van Syta vinden jullie niet???
Het kant lijkt wat groenig maar is dat niet....dat is het doorschijnen van het DP ......


Nog een foto vanaf een ander punt......en dan denk ik dat jullie het wel hebben kunnen zien allemaal.....

Intussen ben ik geopereerd en zijn zelfs de neustampons vandaag alweer verwijderd. Nu moet de genezing van alle holtes beginnen....Ik wist niet eens dat ik er zoveel had hahahaha....zeefholtes....wie weet waar ze zitten......ik nu inmiddels wel. Ik moet nog wat kalm aandoen maar knutselen staat alweer op het programma hoor......daar hoef ik geen kracht voor te zetten en krijg ik geen druk van op mijn neusholtes. Jullie zullen me dus vást wel regelmatig voorbij zien zoeven hier of op FB.

Fijne avond nog verder en graag weer tot snel.

xxx Plony


Challenges:
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/
https://scrapfromyourheart.blogspot.nl/

Reacties

  1. t Is laat, maar ik heb al geslapen. Wakker geschrokken. Eenr...droom. Ik gleed in de sneeuw in een auto in een greppel. Ik had een mail van Mieke waarin ze afsprak als ersneeuw lag morgenavond, dan niet te gaan klaverjassen. Droom geregeld!!!
    Dus even bloggen, omlos van die r...droom te komen.
    Wat had je een prachtige doos met bloemen gekregen van je zus. Die heb je al mooi kunnen gebruiken op boventaande kaart. Prachtig is die weer.
    Het bijbehoene kaarsendoosje ook.
    Veel beterschap met de holtes en verkoudheid.
    En welterusten.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi PLony blij dat het goed met je gaat. weer een mooi doosje gemaakt,dat zal wel in de smaak vallen voor diegene die dit krijgt.nog succes met je herstel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig doosje Plony En beterschap gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een heel chique geheel met dit plaatje en al dat mooi kant. Daar maak je vast weer iemand gelukkig mee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a beautiful card and tea lights gift. I love this colour combination.
    I hope you are recovering well from your operation.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a wonderful tea light card! Love all the details and colours :)
    Thank you so much for joining us at scrap from your heart ♥
    Hugs DT Maya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So lovely. <3

    Thank you for joining us over at Scrap from your heart.

    Hugs DT Line

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje