sweet Pion papers

Vandaag heb ik een kaartje wat ik gemaakt heb met een dutch doobadoo mal die ik iets verlengd heb om hem zo te kunnen maken dat hij kan staan. Ik heb de mal uitgetekend en uitgeknipt, gevouwen en aan de achterkant een standaardje er tegenaan geplakt.
Met het prachtige designpapier van Pion opnieuw dit kaartje gemaakt en zoveel mogelijk van het mooie papier weer vrij gehouden......te mooi om vol te plakken....


het lijkt of de onderste flap veel langer is maar dat vertekent door de manier waarop de foto is gemaakt......de onderkant is 14 cm en de bovenkant 13....scheelt dus maar een centimeter.
Ook op deze kaart weer een mooi frame gebruikt van scrapiniec.....de afbeelding van het hondje heb ik op maat uit het papier gesneden.....


De foam bloem heb ik niet zelf  gemaakt hoor hahahaha.....die was gewoon kant en klaar van de action......


Dit was het weer voor vandaag....er staat nog heel veel te wachten achter de schermen.....
Ik moet een paar weken kalm aan doen van de KNO arts maar hij zei niet dat ik niet mocht freubelen......super kalm doe ik....hahahahaha.....Dat snappen jullie natuurlijk wel.....
Ik voel me gelukkig redelijk....het heeft allemaal nog wat tijd nodig maar die paar weken moeten we even incalculeren.....Komt goed.

Fijne dag allemaal, xxx Plony

Challenges:
http://2craftycrittercrazies.blogspot.nl/
http://crafting-with-friends.blogspot.nl/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.nl/
http://craftyanimals.blogspot.nl/

Reacties

  1. Heel leuk dit kaartje Plony...leuk idee om deze stans zo de vouwewn...en je hebt er weer prachtige details opgemaakt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous!!! Plony you have excelled! Again! Thank you so much for sharing at Fussy and Fancy this time and good luck. Judy x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn te horen, dat het beter gaat. Ja en geduld is die schone zaak. Alhoewel je genoeg geduld hebt voor je mooie kaarten. LKlasse hoor.
    Wat een schattig kettinkje hangt onder aan de opgaande kaart. Zijn net hoedjes aan elkaar. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Another gorgeous card, I love the picture of the dog you used today. Your detail is always a joy to see.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous creation, Plony! Loving the beautiful dog image and all the birds. I'm so excited to see you playing along with us in our "Anything Goes with a Critter" challenge at 2 Crafty Critter Crazies this month. Do join us again, won't you? Good luck.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Plony. Sweet image and very pretty lace and flower detail. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje