Art specially event

Hallo allemaal......

Gisteren ben ik in Nijkerk naar het Art specially  event geweest.....
Voor de eerste keer en vooral om te kijken en te leren op het gebied van mixed media.
Ik wil daar toch wel heel graag verder in duiken en was blij met de vriendelijke dames die op mijn....soms niet al te slimme vragen ...antwoord gaven.
Ik ben echt nog een groentje op mixed media gebied en wil het dan ook nog eens heel graag gebruiken in combinatie met mijn vintage verslaving hahahaha....
Dit is om het mezelf gemakkelijk te maken hahahahaha.
Er is weer van alles mee naar huis gekomen en ik popel om te beginnen aan nieuwe uitdagingen met mijn nieuw verworven kennis.....

Deze houten deurhanger had ik al vóór mijn bezoek aan het event gemaakt.....met de beperkte middelen die ik heb en met de beperkte kennis maar.........wel met heeeeel veel plezier.....


Gebruikt heb ik: Structuurverf met cement look, structuurpasta, gilding wax, frantage en gesso.
De plaatjes die ik heb gebruikt zijn van Syta van Gelderen .

Eigenlijk ben ik al best goed bezig geweest om vieze handen te krijgen toch??? hahahahahaha
Ik moet zeggen dat ik die structuurverf met cementlook wel heel gaaf vind.....misschien een idee voor een glazen flesje of potje.....maar de ideeën staan in de rij dus deze moet even achteraan sluiten....



Zien jullie het leuke kleine stoeltje......Ik vond het wel leuk om die te gebruiken voor deze deurhanger.......deze slaapkamer deurhanger.......ZZZZzzzzzzzz.....



Dit was het weer voor nu.........
Het regent pijpestelen op dit moment....maar snel gaan slapen en hopen dat het mooie weer straks op het slaapkamerraam klopt.

Welterustennnnnnnnnnnn......xxx Plony

Challenges:
http://creativeartistemixedmedia.blogspot.nl/
http://alteredeclectics.blogspot.nl/
http://welove2create.blogspot.nl/

Reacties

  1. Prachtig label.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooi details en volgens mij ben je al aardig goed op weg hoor!
    Groetejs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful tag! I love the colours you have chosen, thank you for joining us at Creative Artiste this month, Jane (DT) :) x http://creativeartistemixedmedia.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. stunning door hanger you have created - beautiful.absolutely stunning piece of artwork -
    Thank you for joining in with us over at Altered Eclectics this month and hope to see you in future challenges
    DT - Rhedd's Creative Spirit
    Mother Hen - Eclectic Ellapu
    Mother Hen - Altered Eclectic
    Personal Blog - Handcrafted by Ellapu

    BeantwoordenVerwijderen
  5. For a first project I think you have made a stunning item, so glad you had fun too. Thank you for sharing it with us at Altered Eclectics.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely work, especially love the addition of those zzz's Thank you for sharing with us over at http://creativeartistemixedmedia.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony, je hebt er een geweldig mooie label van gemaakt hoor meis, supers, dank je wel voor het delen met de DT van We Love To Create, kom je ook 6 mei langs voor de nieuwe challenge? WE zien je graag terug liefs Terry xxx https://welove2create.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje