Foamiran

Goedemorgen allemaal....

Ik ben de laatste tijd druk in de weer met foamiran.....
Ik heb zo'n beetje alle kleuren toegestuurd gekregen van Shawn, de eigenaar van   http://magnoliastamps.us/ ....met zo ongeveer ook alle kleuren meeldraadjes die er zijn hahaha.
Hij dacht dat ik het wel ging leren om mooie bloemen te maken en nu moet ik toegeven dat ik het eigenlijk wel leuk begin te vinden om met het foam te werken. Je kunt het leuk aanpassen bij je kaart in de kleur die je wilt.....kant-en-klare kleuren óf je maakt wit heel gemakkelijk tot een andere kleur.
Volop aan het experimenteren dus.....en 1 van die bloemen heb ik gebruikt op de volgende shabby chic kaart....


Alleen de grote heb ik zelf gemaakt hoor....de rest is kant-en-klaar gekocht.
Dit was off-white wat ik een beetje kleur heb gegeven met een inkt-padje.......en zoals je ziet heeft het dezelfde kleur gekregen als de andere bloemen. Ik probeer ook wel met mijn copics wat te kleuren op het foam.....het is allemaal nog uit proberen.....


Ik zie er zelf nog van alles aan maar ik ben eens kritisch gaan kijken naar mijn gekochte bloemen.....zo kijk je tenslotte ook naar wat je zelf maakt.....en toen viel me op dat sommige bloemen ook zéker niet perfect zijn.....Dan vind je het toch blijkbaar sneller goed.......hahahahaha.....ze zijn tenslotte gekocht....


Hoe bedoel je....de lat hoog leggen voor jezelf....hahahaha....

Dit was het weer voor vandaag en ik wens jullie allemaal een hele fijne dag....
Paraplu in de aanslag vrees ik maar het is niet anders.....
xxx Plony

Challenges:
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.nl/
http://everybody-art-challenge.blogspot.nl/
http://simplypapercraftsforalloccassions.blogspot.nl/

Reacties

  1. Toegestuurd krijgen? Dan bof je, maar dan wordt er ook van je verwacht dat je wat kaatzien....nou, ik vind ze prachtig en ik zie er niets geks aan. Maar inderdaad de gevreesde criticus ben jezelf....
    Gewoon doorgaan Plony, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeez, Plony, your foamiran flowers are gorgeous! I don't have the nerves and stay with my paper flowers that I buy, lazy me hahahaha.
    Elly says hi too and she wants to Play with your dog but I warned her that he doesn't like cats :-)
    Hugs, Ally

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal top je bloem en idd.de gekochte zien er ook af en toe niet perfect uit, hihi Gister was ik bij Marjoleine in Abbekerk...winkel bestond 20 jaar en daar waren ze ook met foambloem bezig en bolde ze de blaadjes op, op een grillplaat en dacht dan kan het ook op een klein elektrisch thee lichtje en ga dit uit proberen, you never now, hihi Zoals altijd is je kaart beeldig en hoef je de lat niet hoger te leggen!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony dat ziet er supermooi uit
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Plony, I absolutely love your card, those gorgeous flowers compliment the beautiful shabby chic vintage card!!! Cant wait to see more of your gorgeous works and flowers!!!
    Have a lovely day, Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kaart Plony! En je zelf gemaakte bloem vind prachtig, ga zo door.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Plony… Thanks for joining our ‘Flowers’ challenge with your beautiful card, its absolutely stunning… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So Gorgeous Flower Card ... great Flowers. I love these big one! Thanks for joining us at EAC! Hugs Michi DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie échte Plony kaart haha
    Ik herken ze van verre (zeker tussen zoveel deelnemers).
    Leuk te lezen dat je eerst niet zo'n fan was van die foam bloemen.
    Ze zijn prachtig!
    Leuk dat je mee doet op het CraftyFriends blog.
    Succes in de trekking.
    Lieve groet, Linda T DTCF

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje