Herinnering voor FB groep

Goedemorgen allemaal op deze feestelijke koningsdag....

Voor ik het feestgedruis in ga....hahahaha....eerst even een kaartje om te herinneren aan de lopende challenge in de FB groep Vintage and More.
Het thema van de challenge is: Alles mag....in vintage uiteraard......dus dat is een makkie toch?

Ik heb een voorjaarskaartje gemaakt met het prachtige papier van Pion ......




Niet helemaal ondergeplakt deze keer want dat is wel echt zonde van dit designpapier.....
Ik hoop dat jullie nog lekker mee gaan doen....het kan nog tot 30 april 18.00 uur.....en >>>Hier is de link. Heb je geen FB dan mag je je kaartje ook naar mij mailen en zorg ik dat je mee kunt doen aan de challenge.

Dan wens ik iedereen een heerlijk koningsdag en laten we hopen dat het een beetje droog blijft. Veel plezierrrrrrrrr......xxx Plony


Challenges:
http://throughthepurplehazechallenges.blogspot.nl/
https://tuesdaytaggers.blogspot.nl/
http://mmmchallengeblog.blogspot.nl/
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/

Reacties

  1. Wat prachtig papier Plony! En inderdaad zonde om dat onder te plakken.
    Veel plezier vandaag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable! So beautiful! Thank you for joining us at Try It On Tuesday! HUgs, Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning garden themed card, flowers and birds nothing else needed thank you for joining in at MMM.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card, thanks for sharing it in the MMM challenge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, what an amazing piece! I love the design paper you used and all the details you added look so beautiful 😁. Thanks so much for joining our Nature's Beauty challenge at Try it on Tuesday! J 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card Plony, I am so pleased you shared it with us at Try it on Tuesdays.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifully designed card! Thank you for sharing with us at Card Mania Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beatiful card, loving the pastoral effect. Thanks for sharing with us at Make My Monday. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so pretty, love the pretty birds and flowers

    Thanks for joining us at Try It On Tuesday challenge

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card. Thank you for joining us at TioT.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje