Inspiratiepost Magnolia-licious

Goedemorgen allemaal......

Vandaag mijn inspiratiepost voor Magnolia-licious.
Ik heb van Shawn een geweldig DT-pakket mogen ontvangen en wat een feest om daar dan mee aan de slag te kunnen gaan.

Ik heb deze keer nog maar weer eens een sigarendoosje gepimpt......blijft zo leuk om te doen.
Daarvoor heb ik gebruikt de volgende items uit de Magnolia-licious webshop......

Lemoncraft paperpad House of roses
Foamiran ecru, pale pink en pink
Glitter stamens double headed purple 019
Double headed stamens 3 mm 026
Mixed stamens white
Rox stamps metal embellishments handle with flower en bronze metal ornaments
Rose lace ecru
Handmade lace from Poland ecru
Mijn afbeelding is Joyful Tilda van de 2012 Christmas story collection.


De overige items zijn allemaal uit mijn eigen magazijntje hahahaha.
Kijk eens naar het prachtige papier....is het niet geweldig......aan alle kanten is het sigarendoosje beplakt met dit moois van Lemoncraft.....


Het deksel van het doosje rust tegen de hartjes rietjes......in deze uitvoering kan het dekseltje niet dicht....dan moet je even de rietjes weghalen en het plaatje met Tilda schuiven.....
Ik laat hem lekker open staan.......veel te leuk aan de binnenkant om dat onder het deksel te stoppen.


Mijn foamiran avontuur is nog steeds in volle gang....hahahaha....Shawn heeft mij alle kleuren toegezonden die in de winkel te krijgen zijn dus ik kan nog even oefenen op de perfecte bloem.
Hier heb ik een shabby chic bloem gebruikt die ik heb voorzien van een flink hart van meeldraadjes....


Aan de voorkant van het doosje zit ook nog een heel schattig handvatje......de finishing touch zullen we maar zeggen.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie inspiratie hebben opgedaan......misschien gaan jullie zelfs nog wel meedoen aan de lopende challenge van Magnolia-licious......Ik zie jullie daar dan wel verschijnen.

Een hele fijne dag allemaal.......xxx Plony

Challenges:
http://countryviewchallenges.blogspot.nl/
http://sweetstamperschallenge.blogspot.nl/
https://just-hanna-stamps.blogspot.nl/ : pearls / embossing / lace
http://sirstampalotchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Je krijgt het nog druk met al je op handen zijnde projecten Plony...foam bloemetjes maken en mixed media! Wat leuk dat je bij A S bent geweest en inspiratie hebt opgedaan!!! Dit project ziet er ook weer een lust voor het oog!
    Fijne dag verder en lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das ist ein wundervolles Werk!
    Danke fĂĽr Deine Teilnahme bei Hanna and Friends.

    lieben GruĂź

    Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous box alterations. The detail is always good to see and the little handle looks just right as a finishing touch.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A really pretty and feminine creation, perfect for our 'For the Girls' theme at Stamping Sensations, many thanks for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Plony.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning project.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a transformation! I love the details and the very feminine feel of your box. Thanks for joining us at Country View Challenges this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is really pretty, such a sweet arrangement too. Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a fabulous altered box!!! Lovely design!!! Thank you for joining the April challenge of the Country View Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a sweet card! Thanks for joining our 'one for the girls' theme at Stamping Sensations and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW; der absolute Hammer! Vielen Dank fĂĽr die Teilnahme bei der Sweet Stampers Challenge. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super niedlich. Danke fĂĽr deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje