Nog maar een Maja design

Goedemorgen allemaal....

Géén zonnetje nog....jammer....het was zo lekker de afgelopen dagen maar er komt nog meer mooi lente weer als ik het goed heb begrepen dus daar wachten we dan maar op.

In de tussentijd nog maar weer een kaartje met het mooie Maja designpapier......gemaakt met een label van Dutch Doobadoo wat ik verlengd heb.


Een hele lange kaart dus om hem passend te maken voor de lange plaatjes.
Wel heel leuk om te maken....alleen ook wel weer veel ruimte....Nou zit ik daar over het algemeen niet echt mee hahahahaha...


Ik weet altijd wel wat spulletjes te vinden die ik kwijt wil dus die ruimte is het probleem niet...


Zien jullie de foam bloemen??? Ja ja....er wordt nog steeds geoefend...en ik ga het steeds leuker vinden.......

Dit is het weer voor vandaag.....een hele fijne dag en...tot snel weer.....
xxx Plony


Challenges:
https://craft-deebowz.blogspot.nl/p/challenge.html
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.nl/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.nl/
http://brownsugarchallenge.blogspot.nl/
http://cardz4galz.blogspot.nl/

Reacties

  1. Dit plaatje leent zich goed voor een label kaart. Erg mooi Plony. En inderdaad jammer dat de zon alweer weg is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stylish, classy and ever so beautiful. Plony you are a real artist and inspiration.xx💖 [Aussie aNNie's Blog]
    ❣️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A wonderful fashionable card, the flowers look lovely.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Leuk is het , dat lange model en de kleuren zijn heel gaaf.
    Mooie aankleding weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is really nice! love the colours and the image and thanks for sharing with us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue J x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Your projects are always lovely!! Thank you so much for playing with us at Cardz 4 Galz and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very lovely! TFS it with BSChallenge~

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your work.This is so pretty and i love the vintage feel of it
    Thanks for joining us at CraftDeebowZ and good luck in the challenges
    Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card:)Thanks for playing with us at Brown Sugar Challenge:)Ines DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje