Zomaar een Magnoliaatje

Goedemorgen allemaal......

Vandaag heb ik zomaar een kaartje voor jullie.......Zonder dt-opdracht en zonder thema....gewoon zomaar.....


Bij het kleuren van dit plaatje had ik mezelf als opdracht gegeven....(tóch een opdracht dus...hahahaha).....kleur je afdrukje in sepia-achtige tinten.
Aan de hand van de kleuren die waren ontstaan ben ik mijn kaartje gaan maken en het resultaat is een monochroom kaartje....


De enige uitschieter die ik heb gemaakt is de vlinder.......die is lekker wat feller van kleur......Vond het leuk om die wat af te laten wijken.
Verder veel tule en bloemetjes....


Dit was mijn kaartje voor vandaag en dan wens ik iedereen een heerlijke dag....met hopelijk een lekker zonnetje.
Liefs van Plony

Challenges:
http://mmmchallengeblog.blogspot.nl/
http://creataliciouschallenges.blogspot.nl/
http://monochromemagicchallenge.blogspot.nl/

Reacties

  1. Een prachtig kaartje Plony....zo mooi in deze sepia kleurtjes en Tildaatje weer schitterend ingekleurd....

    groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Plony van mij mag je wel meer keren een kaartje zomaar maken want ik vind hem prachtig. Je Magnoliaatje is ook prachtig ingekleurd vind het altijd knap om in één kleur te blijven.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooooo, wat heb je deze schitterend ingekleurd! Echt prachtig in die sepiatinten. Wow!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The colours you used look lovely. It is a beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous colouring and a lovely layout. Thanks for playing along with me this month. Lisa Monochrome Magic

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig zomaar kaartje hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Plohy,lekker om zomaar een kaartje te maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card, so pretty. Thanks for sharing it in the MMM challenge Janet DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje