Box-card

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag wil ik jullie een box-card laten zien. Henriëtte was onlangs bij mij en bracht de mal van Marianne Design mee om papier uit te draaien voor het maken van een box-card.
We hebben er verder niet aan gewerkt want we waren druk met foamiran bloemen en ik ben later alleen aan de slag gegaan met de basis die ik met dank aan Henriëtte had kunnen maken.

Uiteraard heb ik ook dit projectje weer op z'n Plony's aangepakt en mijn box-card is als volgt geworden.....


Ik ben er helemaal gelukkig mee.....zo leuk om te maken en er mijn eigen vintage draai aan te geven.


Ik had er al heel veel voorbij zien komen met alle mogelijke beestjes.....heel schattig hoor maar niet helemaal mijn ding. Ik moest er wel even over nadenken hoe ik er dan wél mijn ding van kon maken.....Ik denk dat dat wel prima gelukt is.


Mijn allereerste boxcard dus....maar zéker niet mijn laatste.

Fijne dag allemaal.....xxx Plony

Challenges:
http://frillyandfunkie.blogspot.com/....a lace butterflie at both sides....
https://thecraftyaddicts.blogspot.com/
http://2craftycrittercrazies.blogspot.com/
http://craftyanimals.blogspot.com/

Reacties

  1. Schitterend gemaakt Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love box cards, Plony, though I'm not brave enough to try making them myself. This one is gorgeous! Love the lace and flowers. It's wonderful to see you playing along in our challenge at 2 Crafty Critter Crazies. Good luck and I hope we see you again.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw! Ik begrijp gewoon niet hoe je het voor elkaar krijgt! Zoveel te zien! Heel gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, de eerste is goed gelukt Plony.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, my goodness! will you look at this marvel! I can't believe you haven't made many of these, it's so perfectly created! I'm so happy you included the lace butterflies! It's perfect for our "B" Happy challenge at Frilly and Funkie! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a gorgeous box card, I love all the feminine touches of lace and the vintage image. Thanks so much for joining in our challenge at Frillie and Funkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous romantic box! Love the lacy butterflies on either side with the beautiful flowers and image! Thanks for playing along with us at the Frilly and Funkie "B Happy" Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje