Challenge #10...baby card

Ik was het bijna vergeten maar er moest vandaag ook een 2e kaartje worden gepost.
De nieuwe challenge bij Ally's Angels start vandaag en natuurlijk heb ik ook daarvoor een kaartje gemaakt.....Een kaartje in 1 van mijn favoriete onderwerpen...BABY.

Ik vind het heerlijk om babykaartjes te maken.....en ook nog in het vintage hihihi......Heerlijk.


Ik vergeet ook nog te noemen....in mijn favoriete kleur....hahahaha......
Een échte roze babykaart......zo lief.....


Je kunt er maar blij van worden toch? Weer een échte Plony kaart...alles erop en eraan.....Ouderwets uitgepakt. Moet ook wel want anders komt die voorraad van mij nooit op......


Het plaatje ligt al even te wachten.....als ik het goed heb is het er 1 van PION......van jaren terug....


Doe lekker mee aan de challenge....Het is toch veel te warm om iets anders te doen hihihi....
Mijn hobbykamer is aan de noordkant van het huis en daar is het best nog wel te doen om lekker een poosje te gaan zitten freubelen.
In ieder geval heel veel plezier met alles wat je gaat ondernemen in deze mooie zomerse dagen.

Liefs van Plony

Challenges:
https://craft-deebowz.blogspot.com/p/challenge.html
https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/
http://cardz4galz.blogspot.com/

Reacties

  1. Het is weer een Toppertje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsjonge Plony, dat ziet er weer zo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am catching up again, gorgeous cards, you always have so many beautiful additions on your projects.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning project you have created here. Looks amazing.
    This is fantastic. I would like to invite you to join our new monthly challenge over at Morgan’s Artworld Open Challenge. New Prizes, Certificates and Badges plus Images. Videos/Slideshows too. Enter any Image or Project, 3 entries permitted and Theme is “Always Anything Goes”. Love to see you enter each month. Hope you enter and keep us on your Challenge Blog Monthly List. Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your gorgeous project it is so beautifully designed. Lovely work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen
  6. In één woord BEELDIG!!! Je hebt je weer helemaal uitgelleefd met deze shabby creatie en het is schitterend! Las ook dat Nel prachtig papier voor je hebt meegebracht en die kaart is ook super geworden, Hier geen knutsel kamer op een koel plekje, maar zit wel wat tefreubelen buiten zo afen toe! Wat een heerlijke zomer hebben we toch, mij hoor je niet klagen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. op en top Plony! Dus weer een schatje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW what a stunning card!! I love the image and all of your stunning embellishments, this is so beautiful! Thanks so much for joining us at Cardz 4 Galz!
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous creation! Love your image and the details are absolutely perfect!! Thank you for playing with us at Cardz 4 Galz and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje