Magnolia-licious inspiratie post

Goedemorgen allemaal.....

Door omstandigheden komt er niet heel veel uit mijn handen maar de DT kaarten probeer ik wel zoveel mogelijk op mijn blog te krijgen.
Zo ook vandaag mijn inspiratie kaart voor Magnolia-licious.

Met heel veel plezier heb ik weer gewerkt met de mooie spullen van Magnolia stamps.us en de items die ik heb gebruikt zijn de volgende....
 Magnolia Fruit Salad collection 2018...cherry Tilda, Lemon craft paper pad Yesterday, Gummiapan - #2 - A single rose can be my garden, the little bag is from gummiapan too, Hand Made Lace from Poland - Lace A - Ecru 1/2", Lovely Fine Rose Lace 3/4" White, white foamiran which I colored with oil pastel chalks, mixed stamens white and several other stamens in different colors...,RosyDot #4 Heart Flowers
Met al dit moois is dus de volgende kaart ontstaan....

Is mijn kersen Tildaatje niet schattig......het inkleuren met rood gaat mij steeds beter af.....

en de mooie foam bloemen worden ook steeds gemakkelijker gemaakt....Zo zie je maar wat je allemaal kunt leren.....

De tekst vind ik helemaal geweldig........ik heb een wolkje uitgesneden en daarop mijn stempel gebruikt......

Deze keer ook nog maar eens het schattige tasje van gummiapan gebruikt.......Werd wel weer eens tijd.
Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze creatie......en dan zou ik zeggen.....ga nu maarlekker verder genieten van het geweldige weer.....Wát een zomer.
Liefs van Plony
Challenges:https://morgansartworld.blogspot.com/https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/http://dragonflydreamschallenges.blogspot.com/http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/


Reacties

  1. Super stunning work here. Gorgeous image and design. Your flowers are amazing.
    Lovely work.
    Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje, zowel "kersen-Tilda" als je mooie kaart Plony. Hele mooie foam-bloemen heb je gemaakt en dat tasje is zo schattig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Hele mooie foam bloemen en wat een leuk tasje.
    Je explosie-box van de vorige post is een plaatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very beautiful card and the words are lovely as well.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Back again, and again, just absolutely gorgeous work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful image colouring and card, loads of girly embellishments, thank you for joining in at Crafty Calendar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How VERY Beautiful, so many little details to enjoy. Thank you so much for joining us in our Morgan's Artworld Open Challenge at Morgans Artworld this week. We would love to see you again in our next challenge.

    Faith Morgans Artworld DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    Morgans Artworld
    morgansartworld.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje