Back to school.....

Goedemorgennnnnnnnnn.....

Niet te geloven maar hier ben ik weer.....
Een nieuwe challenge bij Magnolia-licious dus ja......dan moet er weer iets gemaakt worden.
Het thema is :Back to school en ik zal heel eerlijk zijn.....daar heb ik helemaal niets mee....sorry.
Dat houdt wel in dat het ook lastig is om gemotiveerd te zijn en iets te maken met dit onderwerp.
Nu had ik nog een schoolbordje.....en daar moest het dan maar mee gebeuren....Tilda erbij.....Foamiran uit de webshop van Shawn.....en dan komt het misschien wel uit je tenen maar.....er komt in ieder geval iets.... Je zit in een team of niet......Dan moet je wel eens iets maken wat je niet zo geweldig vindt.....that's part of the game...


Het thema is in ieder geval te herkennen...lijkt mij.....
Uiteraard moesten er stiekum toch wel een paar kantjes bij hoor hahahahahaha......


Ik heb verschillende soorten bloemen gemaakt en diverse soorten meeldraadjes gebruikt....allemaal te vinden bij Magnolia-licious......


Ik heb gekleurd foamiran gebruikt....zacht zalm roze en wat meer oranje-achtig.....



Tilda heeft een lief jurkje aangetrokken voor haar eerste schooldag.....misschien moet ze ook nog wel op de schoolfoto....zo gaat dat immers.....



Ik hoop dat ik jullie toch over de streep heb kunnen trekken om mee te gaan doen met onze challenge......misschien doe ik dan ideetjes op voor de volgende keer....back to school komt vást nog wel eens langs.

Fijne dag allemaal.....xxx Plony

Challenges:
http://paradiseofmagnolia.blogspot.com/
http://useyourstuff.blogspot.com/
https://words2craftby.blogspot.com/2018/08/w2cb-56-98-and-34-guaranteed.html
https://tuesdaytaggers.blogspot.com/

Reacties

  1. Hoi Plony, lang geleden dat ik bij je langs kwam, ik heb ook heel lang een pauze genomen, nu weer terug en zag jou blogbericht, wat is dat pittig he als je er niets mee hebt ik ken het gevoel maar je hebt er toch weer iets superss van weten te maken, gaaf dat schoolbord dat kwam nu wel heel goed van pas. ik denk dat ik deze challenge nog oversla heb er ook niets mee ;-) maar volgende keer hoop ik weer mee te doen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee Plony met het bord .Prachtig geheel, de bloemen zijn super mooi op het bord .
    Super met de kantjes erbij :)
    Groetjes Doris x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fabulous project Plony, loving your chalk board and it's amazing floral decorations.
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit ook een moeilijk thema maar je hebt er weer iets moois van gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Zeker moeilijk thema. Je hebt het met het scholbordej toch prima opgelost. Hele leuk ook met d ekamtjes. En Tilda vindt het wel spannend geloof ik. Er kan geen lachje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It is a beautiful card to celebrate going back to school. The pencils are so small and make super additions.
    Yvonne xx
    Plony the new Try It on Tuesdays challenge is Childhood. It would be lovely to have you share this card with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zachtjes aan pak ik de draad weer op in Blogland...al heb ik nog wel 3 dagen vakantie. De scholen zijn inderdaad weer begonnen en je hebt je kranig verweerd met deze challenge opdracht en het gaaf bedacht om er een schoolbordje mee te pimpen op z'n Plony's!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely work! Thank you for joining us at Words 2 Craft By!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A wonderful project.

    Thank you for joning us at TRY IT ON TUESDAY

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous project Plony,simply adorable!Thank you for joning us at TRY IT ON TUESDAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a wonderful project! Your blackboard looks amazing and I love how you used the pencils as a decoration and created all those beautiful flowers 😁. Thanks so much for joining us at Try it on Tuesday! J 😊 x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You made a nice little Artwork of this chalkboard. Great.!
    Dear Greetings
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a sweet card, and I just love all the texture and dimension! I was out of town this past week and didn't have a chance to comment earlier, but I wanted to be sure to thank you for playing along with our August September Words 2 Craft By Challenge. Your card was such a nice addition to our W2CB Gallery. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is an interesting project! I, too, always have trouble with the school theme - there are never any ideas ... but you did a great job! And Tilda - so sweet! Thank you for your participation with us Paradise of Magnolia. Big hugs, Mlarisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wonderful card !! love the so beautiful image, flowers and design.
    I wish you a very nice day, big hugs, Caty

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje