Challenge #13 Anything Goes

Alles mag....dat is de mooiste opdracht voor een challenge en.....deze opdracht hebben we bij de nieuwe challenge van Ally's Angels.

Bij deze opdracht heb ik een vintage kaart als inspiratiekaart.....als dan tóch alles mag dan natuurlijk het liefst vintage.


Een tunnelkaart....met Mintay Papers designpapier.......én een plaatje van Syta.
Geweldig dat papier....je kunt er zo mooi mee werken.....de vlinders heb ik er uit geknipt.....Ik ben van de 3d kaarten generatie dus een beetje knipwerk draai ik mijn hand niet voor om hahahaha.


Zien jullie het piepkleine hoedje er weer uit piepen....Ik vind ze zo schattig haha.....een leuk extra ieniemienie itempje.....


Gaan jullie weer meedoen aan onze challenge....Maak lekker wat je leuk vindt en waar je zin in hebt.....Alles mag.
Graag tot ziens op het blog van Ally's Angels.

Liefs van Plony

Challenges:
http://getcreativechallenges.blogspot.com/
https://creativecraftcottage.blogspot.com/
https://pdelinkyparty.blogspot.com/
http://sparklesforumchallenges.blogspot.com/
https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Weer een genot om naar te kijken Plony!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Plony!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toppertje is het weer geworden Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi voorbeeld heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest wel even zoeken naar je hoedje Plony,hihi zat goed verstopt! Het is weer een dot van een kaart geworden en een leuke challenge bij Ally's. Zag iktoch gister pas dat ik #11 had gewonnen, door mijn vakantie helemaal over het hoofd gezien, heb maar snel een excuus mail gestuurd, vind dit zo dom van mezelf!!!!
    Fijne dag....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely stunning work here. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!!! Thank you for joining us at PDE, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty. Thanks for joining us for the Get Creative challenge this month.

    Sharon
    stamp-color-and create
    **Make sure to visit my blog to grab some really great FREE Digi Sentiments.**

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Incredible vintage design, Plony! I'm so tickled to see you joining our challenge at World Wide Open DT this month. Good Luck.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That is gorgeous - so elegant.

    Thanks for joining us at Get Creative.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje