challenge yourself.....

Even een berichtje tussen alle kaarten door....

Ik houd ervan om mezelf uit te dagen....
Had al diverse haar-versieringen gezien met foam bloemen en dacht......Dat wil ik ook eens proberen.
Zo zit ik nog in de gooi maar weg fase en zo bedenk ik dat ik dit wil maken whahahahahaha....
Bij de action haarspelden gekocht....kost niet veel dus weggooien had ook geen drama geweest.....en daar ging ik aan de slag....


deze foto is bij lamplicht genomen dus kleuren wijken iets af van de volgende foto's....

De bloemen die ik had uitgedraaid heb ik met de heattool warm gemaakt en wat groene kleur gegeven met een oil-pastel krijtje.....
Bloemen gemaakt en daarna verwerkt op de haarspeld....met het volgende resultaat......




Ik ben best tevreden....uitdaging wel gelukt zou ik zeggen....

Dit was het weer....tot morgennnnnnnn....
Fijn weekend allemaal....xxx Plony

Reacties

  1. This looks a gorgeous hair decoration, they will make beautiful gifts as well.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw..in het wit en een bruidje kan het zo in het haar steken!
    Maar in deze kleur zijn ze ook geweldig hoor, geweldig vind ik het!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een superleuke haarspeld heb je gemaakt. Ik vind het een pracht exemplaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel gelukt , hij is prachtig geworden , zie ik een zij plaatje op mijn blog bloemen in knal geel , en dat op plony´s blog dat vraagt erom om te kijken, want dit is toch wel een vreemde kleur.Het resultaat is weer fantastische .
    Plony een mooie zondag gewenst, en kijk al weer uit naar je volgende creatie.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk om jezelf zo uit te dagen. Heel knap gedaan hoor. En ook al is het niet jouw kleur......ik dacht je gaat een roze maken...... hij is erg mooi. Ga je hem dragen? hihi.
    Drenthe is een prachtige provincie! Ik hoop dat jullie ook goed weer hebben, al is het maar droog. Maar voor een hond moet je toch de deur uit dus dat komt wel goed. Geniet er lekker van!
    Lieve groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje