Gastdesigner Addicted to stamps blog

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt als gastdesigner bij het volgende blog:http://addicted-to-stamps.blogspot.com/ .

Ik heb een digi van Sherri Baldy gebruikt om mijn kaartje te maken en het zal jullie niet verbazen dat het opnieuw een fluffy Besties is geworden..... Ik vind ze gewoon leuk....


Opnieuw heb ik mijn Besties gecombineerd met het mooie papier van Mintay.....en roze en lichtblauw gecombineerd.....
Een Tag van Dutch Doobadoo gebruikt....ik dacht dan kan ie misschien wel ergens worden opgehangen. De tag is inmiddels op de plek van bestemming.....ik zal eens vragen of ie ook daadwerkelijk is opgehangen.....misschien wel gewoon ergens tegenaan gezet.....of ergens opgeplakt....Opties genoeg.


Ik heb weer wat dingetjes uit het DP geknipt en verhoogd opgeplakt.....Zo mooi dat je gewoon ook wat "aankleding"uit het papier kunt halen.....


Dit was het weer.........
Ik ben vakantie aan het vieren maar mijn kaartjes zullen gewoon verschijnen zo hier en daar hoor.
Ik laat jullie echt niet met rust hahahaha.

Fijne zondag allemaal......Liefs van Plony

Challenges:
http://pinkgemchallengeblog.blogspot.com/
https://craftaholicsrus.blogspot.com/
https://morgansartworld.blogspot.com/
http://lilredwagon.blogspot.com/

Reacties

  1. Prachtig label en ja die Besties zijn leuk! Jij kunt ze ook zo prachtig inkleuren, zucht.. Je hebt er weer een mooi geheel van gemaakt met kantjes en bloemetjes. Fijne vakantie! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gekleurd weer Plony! En natuurlijk een heerlijke fluffy Plony kart hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt als gastdesigner een plaatje ingeleverd Plony. Mooi zoals je de stempel ingekleurd hebt en je aankleding is knap samengesteld...genieten dit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief dametje en zoooo mooi gekleurd!! De tag is echt een plaatje, heel mooi Plony!! Fijne zondag nog en geniet van je vrije tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke Tag Plony
    Fijne Zondag ik ga eens aan de freubel het weer laat toch niets anders toe .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Plony. Nog een fijne vakantie!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer prachtig je kaartje en die fluffys zijn ook zo leukkkk om te zien.
    Geniet maar lekker van je vakantie.

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful card. I hope you have a lovely holiday.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HĂ© vakantiegangers...als het goed is komen er nog een paar mooie herfstdagen, lekker voor een wandelingetje in de zon met Lizzy. Je kaartje is weer prachtig met romantisch sfeertje en je fluffy is enig!!! Je kaart verdient het om opgehangen te worden!!!
    Geniet maar lekker samen....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A truly beautifully designed tag you have created here.
    Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous project! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Cheryl DT for http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Darling tag. I LOVE THIS!!!! Thanks for joining us at Craftaholics R Us. Hope you'll join us again.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje