Mintay papers again....

Ik dacht wat zal ik vandaag eens laten zien.....en de keuze is gevallen op een kaartje met mintay papers.....opnieuw......
Een langwerpig kaartje deze keer en het dp is van de birdsong lijn.....


De krans heb ik uitgeknipt en tussen de laagjes geplakt....en ook de vlinders zijn uitgeknipt.....


Een grote kanten bloem en daarop wat andere bloemen.....en een parel swirl.....


Ik hoop dat jullie het wat vinden.......en dan hoop ik jullie vrijdag weer terug te zien.....
Tot dan en een hele fijne avond.
xxx Plony


Challenges:
http://frillyandfunkie.blogspot.com/
http://intaas.blogspot.com/
http://crafting-with-dragonflies.blogspot.com/

Reacties

  1. Een heel mooie kaart Plony, leuk hoe je de krans hebt gedaan en de vlinders en bloementoef maken het af!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Plony
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het weer een heel mooi kaartje! De kleuren spreken me aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful card! Love all the layers and pretty flowers. Thank you for joining our Nature challenge at International Art & Soul! Best, CG

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is GORGEOUS! I love the colors and designs on those beautiful papers, and you have showcased them perfectly! Adding the lace flowers adds great texture and your design is lovely! Thank you so much for joining us at Frilly and Funkie!So sorry for commenting late, but we are still trying to get things straight after the hurricane here. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony, this is one gorgeous card! Your composition is spot on. I love the way the wreath draws my eye to those lovely little birds. Gorgeous colors and patterns! Thanks so much for sharing with us at the Frilly and Funkie "All Creatures Great and Small" Challenge Blog! Happy crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful vintage as always. Thanks for sharing your lovely work with us at Crafting with Dragonflies and we look forward to seeing you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely work. Thank you for joining Crafting With Dragonflies challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje