Kaartje met houten hanger

Goedemorgen allemaal.....

De kaarten rollen nu eruit......Veel achter de schermen want ik wil niet alle kaarten nog laten zien die straks verstuurd gaan worden voor de kerst.
Deze mag wel dusssssssss.......Hier is er weer 1.....


Dit is een soort van ik-ga-even-zitten-en-maak-een-kaartje kaartje.....
Vintage kaarten maak ik echt zonder na te denken hihihi.......
Bij deze heb ik rechts bovenaan een houten hangertje gebruikt wat in de kerstboom kan....had gekund want nu zit ie vastgeplakt....hahahaha.
Deze hangertjes zijn heel leuk om te verwerken......eventueel een ander kleurtje geven maar dat heb ik hier niet gedaan.
Mijn bloementoef heb ik op het hangertje gedaan.....weer eens iets anders....


Het plaatje is van Syta en bij deze grote plaatjes maak ik meestal een langwerpige kaart om nog wat ruimte over te houden voor mijn spullies....


De tekst is van een stickervel uit Duitsland.....op een stukje linnenkarton geplakt voor de stevigheid....en het rendierhoofd komt uit Schotland......Mijn zoon bracht van de vakantie verschillende mallen mee, stempels en hobbybladen.....Wat een bofferd ben ik hè.....zo lief van hem.

Dit was het weer voor vandaag....Het is echt weer om in je hobbykamer te duiken dus......er gaan nog wel weer wat spulletjes gebruikt worden denk ik....
Fijne dag allemaal......xxx Plony

Challenges:
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/
https://creativecraftcottage.blogspot.com/
https://scrapfromyourheart.blogspot.com/

Reacties

  1. Prachtige kaart in deze kleuren. En zo knap hoe je dat even snel doet, ik zit echt na te denken hoor wat er allemaal op kan.
    maar ja, ieder zijn ding haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really beautiful, so so pretty, so pleased you shared with us at CraftyCatz this week and good luck in the challenge.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooh Plony alweer zo`n prachtkaart

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful christmas card! Love how the yellow flowers pick up the color from the picture! Thank you for joining us at Scrap from your heart! Hugs from DT Anita :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful!! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje