Pion papers

Vandaag weer een kaartje met Pion papier.....
Eigenlijk valt er niet heel veel over te vertellen en laat ik het maar gewoon snel zien.....


Misschien kunnen jullie zien dat ik dit kaartje heb gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.....een klein beetje aangepast wat de maat betreft want anders was ie te lang en valt de kaart om.....
Kijk....tóch nog iets te vertellen.....hahahahaha
Verder zoals gezegd papier én ook plaatje van Pion papers en kant en bloemen mochten niet ontbreken.....


De grote bloem bovanaan kocht ik afgeprijsd bij Pipoos.....ook in het roze....natuurlijk.....
Het zijn echt prachtige bloemen en nét weer eens even iets anders.....


Dan is dit het weer voor vandaag......
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en....weer tot snel....

XXX Plony

Challenges:

http://fabrikafantasydigis.blogspot.com/
https://scrapfromyourheart.blogspot.com/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Wauw Plony... hij is weer super mooi.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje de bloem is zeker leuk maar zelf gemaakte bloem van foam vind ik ook mooi.Lief plaatje en laten we hopen dat het niet tot een sneeuw ballen gevecht komt.

    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart, ik denk dat jij vast een halve fourniturenwinkel hebt, al die prachtige kantjes, lintjes, pareltjes en bloemen...
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous and beautifully embellished vintage style card...stunning!
    Thanks for joining us at Fab'n' Funky this week
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A beautiful card Plony.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een schitterende kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card with some gorgeous embellishments, thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card. Thanks for joining us at scrap from your heart. Regards dt -Malene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje