en nog 1.......

Ik moet nog haasten denk ik om alle kaarten op het blog te krijgen hahahaha....

Ik wil eigenlijk graag volgend jaar weer helemaal fris beginnen....en zéker niet met een kerstkaart.....dus dan maar even doorgaan met het plaatsen van kaartjes.

Hier is er weer 1.....


Als je terug kijkt hoeveel kerstkaarten je gemaakt hebt dan verbaas je je er toch weer over wat er uit je handen is gekomen. Maar goed dat ik weer redelijk op tijd was begonnen anders had ik het nooit gered....


Kaarten kopen en versturen wil ik dan toch eigenlijk ook niet.....en dan ben je er tegen de kerst wel helemaal klaar mee. Ik dacht dat ik er genoeg had maar ben toch nog weer bezig voor nog wat onverwachte kaartjes ....gekregen van mensen uit de buurt waar ik woon. Wél heel lief natuurlijk.....maar wel nog extra kaartjes maken die nu uit mijn tenen moeten komen. Deze had ik gelukkig al veel eerder gemaakt.....


Dit was het weer voor vandaag.......Morgen ben ik er weer....graag tot dan....
Liefs van Plony

Challenges:
http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/
http://christmascardsallyearround.blogspot.com/
http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.com/

Reacties

  1. Een hele mooie kerstkaart.
    Ja ik zet er de komende dagen ook nog een aantal op, want heb hetzelfde als jouw, niet na de kerst nog kerstkaarten gaan plaatsen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful vintage style Christmas card. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
    Liz - DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A great creation.

    Thanks for joining us at Christmas Crafts All Year Round and all the best for 2019!

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje