en nog maar 1........

We doen nog maar een kerstkaartje.....Ik heb er nog genoeg hahahaha
Er zijn mensen die denken dat ik al mijn kaarten in de afgelopen dagen heb gemaakt maar dat is niet zo hoor.....Ik doe ook wel eens gewoon lekker niets.
Dat kunnen jullie je waarschijnlijk niet voorstellen hahahaha......maar het is toch echt zo.
Ik ben géén machientje..........maar produceer wel aardig wat kaarten......vooral 's avonds laat.....
Arie kijkt graag tv.....en ik helemaal niet dus dan zit ik wel eens lekker te rommelen in mijn hobbykamer.....en als ik 's nachts niet kan slapen dan wil ik ook nog wel eens wat gaan doen........
Ik heb niet veel slaap nodig dus lekkere lange dagen......heeft zijn voordelen.
Maar......ik kwam voor nog een kerstkaart.....dus hier is ie.....


Een want maar weer.....jullie weten hoe dol ik hier op ben....
Weer lekker aangekleed met van alles...... Ik hoef het allemaal niet meer uit te leggen denk ik.....


Dit leuke plaatje is van Syta....weer eens iets anders dan alle vintage meisjes en dames waarvan ik de plaatjes graag verwerk op mijn creaties.....



Voor zover weer mijn kaart van vandaag..........
Geniet nog van de avond en morgen een hele fijne zondag.....
xxx Plony

Challenges:
http://brownsugarchallenge.blogspot.com/
http://abitmoretimetocraft.blogspot.com/
https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Ook dit is een prachtige kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en de plaatjes van Syta ik vindt ze allemaal geweldig
    Liefs en Creatiefs en alvast een hele fijne
    Zondag
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig zoals altijd!!
    Denk niet van jouw een mindere kaart tegen te komen, ik ben wel fan van jouw stijl.
    Ik freubel meestal ook in de avond, maar meer in de vooravond. En soms smiddags.
    Vaak ben ik elke dag bezig maar gebeurt ook dat ik 1 of 2 dagen niks doe. Maar vele berichten staan bij mij dan ook al ingepland.
    Groetjes Elly en een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is stunning .Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een juweeltje Plony!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Plony, your cards are always a joy to see. Lovely designs and beautiful details.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful layout and design, thanks for sharing at Crafty Catz challenge and hope to see you again
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love all the details on your card!
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Alina DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your card is spectacular!! The lace, the flowers,...... WOW!!!
    Thanks so much for participating in our Brown Sugar challenge. Hope you participate in our next!!
    Kisssssssssssssssssssss
    Bettascrap DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje