Mooi geel is niet lelijk

Zal ik vandaag dan maar die knalgele kaart laten zien......met groen.....Echt kleuren die ik nooooooooit gebruik hahaha.
Soms heb je wel eens ineens de mood om iets anders te maken....en dan krijg je dit.....


Welke kleur ik ook gebruik....dat stukje "Plony" krijg je er toch niet uit hoor hahahaha.....Dan moet ik wel heeeeeeeeel erg mijn best doen. Met een CAS kaart....ja....dan herken je mijn kaart niet meer maar verder komt die eigenwijze stijl van mij toch altijd om de hoek kijken.....


Jullie zien wel dat ik ook gewoon groen en geel in de bloemen voorraad heb zitten hoor....voor als ik een aanval krijg om een kaartje te maken zoals dit hahahahaha....


Deze kleurrijke aanval is weer over.....dus de volgende zou zomaar eens in het roze kunnen zijn....wie zal het zeggen.

Fijne avond allemaal......
xxx Plony

Challenges:
http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/
https://morgansartworld.blogspot.com/

Reacties

  1. Hahaha, hij knalt er wel uit hoor Plony! Lelijk is het zeker niet maar ik geef toch de voorkeur aan jouw kaartjes in roze...Maar de Plonytouch is duidelijk aanwezig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart en dat in geel ,groen combinatie , leuk model van je kaart, ,verder is het helemaal jou kaart alleen de kleur is dit keer geel i.p.v. roze.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik het ook niet vaak, terwijl het heel fris overkomt. EN je wordt ook wel blij van zo'n kaart in je bus hoor! Grappige vorm heeft je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is superrr leuk en vrolijk Plony, krijg helemaal een lentegevoel terwijl ik naast de 🌲🎅🤶 zit!
    Fijne dagen, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation, lovely image and design! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Sherry DT - http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh I love this, so pretty. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Wendy DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie creatie geworden, heel fris van kleur.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous creation. Love the shape. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
    Gale DT for
    http://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love love love this project you have created. Fabulous colours, design and gorgeous image too. Beautiful work. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you. Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A gorgeous card. Lovely colourway, pretty embellishments and wonderful image.
    Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore December Challenge “Anything Goes”. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So beautiful! Love colour scheme! Thank you for joining in with Crafts Galore Encore December Challenge. DT Monika

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje