nog 2...

Goedemorgen......

De kerstdagen zijn weer voorbij en ik hoop dat jullie heerlijke dagen hebben gehad.
Wij hebben genoten en dat is fijn om te kunnen zeggen toch?
Nu op naar de jaarwisseling.......en weer een heel nieuw jaar.

Voor dat we zo ver zijn ga ik nog 2 kerstkaarten laten zien en dan is het klaar....de rest laat ik achterwege....Ik kan ze niet meer zien hahahahaha....helemaal klaar mee.

Vandaag de volgende kaart....zonder commentaar.........vintage blue christmas....




Geniet lekker vandaag van de gewone dingetjes.....
Ik denk dat ik maar eens even aan de knutsel ga....zo na de kerstdagen wordt het wel weer eens tijd.

Fijne dag allemaal.......xxx Plony

Challenges:
http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/
http://corrosivechallengesbyjanet.blogspot.com/
https://thatscraftychallenges.blogspot.com/
http://2sistersontheblog.blogspot.com/ : Blauw/wit/kant

Reacties

  1. Een heel leuk kaartje weer Plony. Je kan met een aantal rijtjes meedoen bij onze challenge! Wij hebben deze maand een bingo bij 2Sistersontheblog!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he ven weer aan de freubel na deze dagen. Mijn hok heeft mij vandaag ook al gezien haha. Ik heb even rond gekeken en ja jou kaarten zijn gewoon mooi. Niets aan toe te voegen. Ik wens je hele fijne jaarwisseling en een jaar vol freubel plezier. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart ziet er weer prachtig uit. En ja, het is nu wel fijn om weer eens andere kaarten dan kerstkaarten te maken.
    Vast een fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your Christmas cards have all been stunning this year. They will all be treasured long after the season.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Plony.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card!!! Happy New Year!!!
    Thanks for joining us at Corrosive challenge blog.
    Ana Isabel DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje