Dancing queen

Goedemorgen allemaal.....

Er staan nog diverse kaartjes te wachten om op mijn blog te mogen en vandaag heb ik zomaar een leukie voor jullie met een Polkadoodles afdrukje.
Dancing Queen en je kunt haar >>>Hier vinden.


Lekker hoor om weer van alles te kunnen maken zonder je schuldig te voelen dat je niet aan de kerstkaarten bezig bent hihihi.....
Ik vermaak me wel.....


Die kerstkaarten kunnen me voor een paar maanden gestolen worden....alhoewel je het bij mij nooit weet hoor.....Soms zie ik wel eens ineens iets wat me dan toch aan de kerstkaart zet.......


Voor nu geniet ik meer van dit soort lieverdjes......gewoon een klein schattig dansend meiske....en wat gezellige bloemetjes en vlindertjes.....Heerlijk.

Fijne dag allemaal....xxx Plony

Challenges:
http://sundaystamps.blogspot.com/
http://abitmoretimetocraft.blogspot.com/
https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/
https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/

Reacties

  1. Hij is prachtig!! En een hele leuke stempel ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Plony :-D
    Volgens mij heb ik vorig jaar helemaal geen kerstkaarten gemaakt ;-)
    Dus......ik denk dat ik er deze maand maar mee begin LOL....
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig en mooi kaartje, Plony en plaatje ook prachtig gekleurd!

    Ik wens jou en degene die je lief zijn een prachtig 2019!

    Lieve groet,

    Nicolettte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje … en zo mooi ingekleurd. Het is weer een toppertje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Het afdrukje is enig en mooi ingekleurd. Ik ga gewoon door met de kerstkaartjes, in elk geval deze week. Maar kan maar zo dat ik dan weer even niets doe. Maar het beviel me wel heel goed dat ik niet zo veel op het laatst hoefde te doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Plony wat een schatje .

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aw, what a sweet sweet image - your little dancer is adorable! I love all your delicate details as well, so very pretty! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    Wat een liefje schattig kaartje ! Zo mooi ingekleurd ...zoveel moois te zien.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. An absolutely stunning card, Plony! A wonderfully coloured image and the most perfect embellishments! Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” January Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    pp Carole x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. Love the little dancer image. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje