Dieren in de winter

Goedemorgen allemaal.....

In de FB groep van Syta was de opdracht dieren in de winter.
Vandaag dus eens een heel ander kaartje maar wel leuk om te maken.....


Misschien wel geschikt ook voor een mannen verjaardag.....Ik vind dat er ook daarvoor best een bloem op mag zitten. Het kant heb ik deze keer achterwege gelaten...zo houd ik de weg wat meer open denk ik om het voor zowel een man als  een vrouw te kunnen gebruiken.


Buiten is de sneeuw inmiddels wel verdwenen maar deze paardjes rennen er nog heerlijk doorheen....
Het geeft overlast maar is ook zo leuk die sneeuw.....


Dit was het voor vandaag......zometeen komt 1 van de kleinzoons "logeren" zoals hij zelf zegt hihihi.... Ben benieuwd of ie ook echt blijft slapen want dat is nog wel een dingetje bij hem.
Ach...ze wonen niet ver weg dus hij is ook zo weer thuis gebracht.

Fijn weekend allemaal....xxx Plony

Challenges:
http://craftrocketchallenges.blogspot.com/
https://cutecardthursday.blogspot.com/
http://craftycardmakers.blogspot.com/
http://mmmchallengeblog.blogspot.com/

Reacties

  1. Ook met strik en bloem kan deze mooie creatie zeker wel voor een man lijkt me Plony. Veel plezier met de kleinzoon, ons achterneefje van 9 komt graag maar zegt altijd "aber bitte ohne Uebernachtung" dus hij is niet de enige hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en hij kan ook zeker voor een man.Fijn weekend met jullie kleinzoon.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful creation, lots of lovely details to admire. Thank you for joining us at Make My Monday. Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card, perfect for our challenge over at Crafty Cardmakers. Thanks for joining in and good luck with the challenge, Angela xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fantastic card and good to see the horse on the lovely photo.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!! Plony :-D
    Het plaatje vind ik ook supermooi!
    En zeker geschikt ook voor een mannenkaart.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Plony, ja ja...ik ben er weer! Wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Ik heb het na lange tijd weer opgepakt en vindt het weer superleuk!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, love all the details!
    Many thanks for joining us at Cute Card Thursday this week!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A stunning card, beautiful elements. Thanks for joining us at Make My Monday. Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties