Mini-album

Vandaag kom ik hier mijn mini-album laten zien...gemaakt van mini-paper bags.
De kleine zakjes aan elkaar gemaakt en er een kaftje om gemaakt.....Tags in de zakjes.....
Met het prachtige papier van stamperia is dat allemaal niet zo moeilijk.....maar wel met een heel leuk resultaat.
Hier even de foto's......







Niets teveel gezegd toch???
Ik heb weer helemaal zin in dit soort dingen maken.....tussen de DT-opdrachten door is dit zooooo leuk...... Ik verveel me nog niet hoor.....

Ik zie jullie weer snel....met iets heeeeeeel anders....
Liefs van Plony

Challenges:
https://artisticinspirationschallenges.blogspot.com/
https://crafterscafeblogchallenge.blogspot.com/
https://lovetocraftchallengeblog.blogspot.com/
http://notjustcardschallenges.blogspot.com/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Supergaaf weer Plony en I love Stamperia hihi

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig... zo mooi!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous project and a great way to hold the beautiful tags.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig en het papier is ook schitterend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht ,deze mini album en dat in de kleuren blauw , heel mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. An absolutely stunning mini album. I love it. Thank you for taking part in the January "Love To Craft Challenge. DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel GAAAAAAF Plony, het is toch een feest als we ons zo uit kunnen leven
    met al onze creativiteit! Wat een waanzinnig mooi papier is het toch!
    Ik hoop dit de aankomende hobbybeurs in Rijswijk te vinden begin April,
    ga je ook nog? zou te gek zijn als we samen een bakkie kunnen doen!!!!
    Je hebt me heel erg geĂŻnspireerd....hmmm mini album???!!!
    Fijne avond, liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Absolutely Beautiful! Thanks for entering the Crafter's Cafe fortnightly challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous! Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for our "Anything Goes" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is absolutely gorgeous. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous and stunning and I am loving it. Thank you for joining us at The Crafter's Cafe Challenge Blog. Love to see you again. All the best. DT ALka

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje