Dag 12

Goedemorgen.....

Dag 12.....en dan gaan we morgen weer over naar een reguliere DT post.....
Ik ben bijna door mijn voorraad heen....nog een paar....die komen dan nog later....
Ik  denk dat ik jullie aardig bezig heb gehouden hier op mijn blog....en hoop dat niet iedereen hard is weggehold als ik weer thuis ben en alles eens kan gaan bekijken....

Deze dan nog voor vandaag.....




Hoe kun je dit nu niet leuk vinden toch? Babykaartjes zijn altijd zo schattig en heerlijk om te maken.

Als afsluiter van deze lange rij creaties dus.....Morgen een DT kaartje en dan hoop ik bijna weer live aanwezig te zijn en....niet onbelangrijk.....weer nieuwe kaartjes te kunnen gaan maken.

Fijne dag allemaal....liefs Plony

Reacties

  1. Superlief plaatje en hele mooie kaart!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh deze is echt wauw.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlieve en mooie kaart Plony!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schatje Plony!. Zo leuk en lief gemaakt. Succes straks weer met het kaartjes maken. Kun je dan echt weer zin in hebben...Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooohhh…. wat een schatje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje