Dag 8

En weer een hele goedemorgen......
We gaan eens voor een wat stoerder kaartje vandaag......nou ja.....min of meer....
Gemaakt met Mintay papers.......en in kleuren die niet dagelijks bij mij op mijn blog te zien zijn......




Toch was ik wel heel tevreden over dit kaartje.......aan de ene kant zijn de kleuren wat stoerder maar heeft het toch ook wel iets vintage achtigs.....hier gaat nog wel meer van volgen.....nog papier genoeg hihihi....

Zullen we dan maar weer gewoon een afspraak maken voor morgen?????

xxx Plony

Reacties

  1. Schitterend Plony, prachtig plaatjes en stoer en bloemetjes gaan prima samen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stoer papier en mooie retro style, maakt niet uit wat jij maakt
    het is altijd een lust voor het oog Plony en super gaaf weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is geen roze Plony haha, maar vind deze stoere kaart ook heel mooi! Hou wel van wat afwisseling.
    Ben een poosje geleden ook volger van je blog geworden, alleen zie je mij niet staan, zonder foto kom je bij de `oudste` volgers te staan.
    Jaren geleden ook een blog gehad, afscheid genomen en toch weer terug gekomen, hoe leuk is dat.
    Fijne dag verder, groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt retro!! Supergaaf voor een man!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This card looks awesome Plony, I love this style of vintage.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag er zeker tevreden mee zijn Plony!!
    Ik vind de kaart mooi en stoer.
    Prachtig gedaan.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje