For a Lady

Goedemorgen allemaal....

Een nieuwe challenge bij Polkadoodles....waar zoals altijd alles mag....en waar wij als thema hebben gekregen : for a lady

Ik heb mijn kaartje gemaakt met de volgende items uit de Polkadoodles store:
Digi: Ruby hey there...
Papier: Helga Hippo Paper Heaven...
Sentiment: Lily bug love quotes...
Polkadoodles die....elegant nest......


I made this card with the next items from the Polkadoodles store:
Digital image:Ruby hey there...
Papers:Helga Hippo Paper Heaven...
Sentiment:Lily bug love quotes...
Polkadoodles die: elegant nest......


Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden verder over dit kaartje.......Niets wat er nog uit te lichten valt denk ik....en wil je iets weten.....dan kun je het altijd nog vragen toch?


Gaan jullie weer meedoen bij Polkadoodles???
We zien jullie graag voorbij komen met iets moois.

Liefs van Plony

Reacties

  1. Een echte dameskaart! Supermooi. En een mooie ovale mal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooike,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vrolijk kaartje!!! Ik hoop dat het weer iets op gaat knappen want verhuizen met die regen is geen lolletje...
    Veel succes in elk geval!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit kaartje Plony...er is weer zoveel moois op te zien...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful and feminine card, lovely additions and colours.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje en wat een mooie en lieve digi is dit. Een echte lady,s kaart.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje