Laagjes

Goedemorgen.....ook al ben ik niet thuis....op mijn blog gaat alles gewoon door.....
Vandaag mijn voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge bij Vintage and More waar het thema is : Laagjes
Een leuke opdracht en niet moeilijk.....We gebruiken bijna allemaal wel een extra laagje DP op onze kaart toch?

Mijn voorbeeld is de volgende kaart geworden.....




Best een liefje toch.....lekker zoet roze en het schattige plaatje maakt het kaartje nóg zoeter.

Ik houd het hierbij vandaag......en jullie zien wel wanneer er weer een blogpost staat gepland.....Ik zeg tot dan en een heel fijn weekend.
xxx Plony

Challenges:
https://craft-deebowz.blogspot.com/p/challenge.html
https://creationsinpink.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.com/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Een prachtige kaart Plony en het thema is zeker niet moeilijk. Ik ga mijn best weer doen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje en lekker in de kleuren roze , vond je groene kaart ook leuk.
    fijn weekend .
    groetjes Marjan. .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer een plaatje Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh!!!! I love the soft pastels colours, it’s angelic!!! The materials seems so soft and inviting. Thanks for joining us this month at Creations in Pink. We hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart is het weer, Plony :-D
    Ik hou wel van dat zachte blauw en roze ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met mooie kleurtjes Plony!
    Misschien dat ik aan de challenge meedoe.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaart Plony. Schattig plaatje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, inderdaad, lekker zoet! Je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card and such gorgeous embellishments. Thank you for sharing at Pearly Sparkles.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Beautiful card with all these layers! Thanks for entering Creations in Pink Challenge!
    Irene and Nicki DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag