Baby-kaartje

Hallo.....Hier ben ik nog even aan het einde van een wisselvallige koningsdag.
Vandaag met kids en kleinkids geprobeerd wat van het speelgoed te verkopen waar ze alweer te groot voor waren geworden.... Het was zeiltje eroverheen trekken....en er weer af....en er weer overheen....enz..... Koud tot op het bot was ik maar voor die kleintjes doe je het toch gewoon hihihi. Daarna natuurlijk nog even naar de kermis en dingen gegeten die niet op het lijstje verantwoord voedsel staan.....en dan kijk je tevreden terug op deze dag.

Vanavond nog even aan de freubel geweest maar het kaartje van vandaag had ik al eerder gemaakt.
Ik dacht ik ga hem er eens opzetten....

Dit is het geworden....




Best lief toch??? Met zo'n schattig plaatje kan het niet verkeerd.....

Ik hoop dat jullie ook allemaal een hele fijne dag hebben gehad......en dan wens ik jullie een fijne zondag er achteraan..... Misschien wel weer een dag waar wat kan worden gefreubeld.....Voor mezelf weet ik het nog niet want ik geloof dat ik vandaag hoorde dat er bij opa en oma gelogeerd moet worden......hihihi...... We genieten er maar van want ze zijn zo groot......

Slaap lekker allemaal....xxx Plony

Challenges:
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.com/
http://cardz4galz.blogspot.com/
https://thecraftyaddicts.blogspot.com/
https://creationsinpink.blogspot.com/

Reacties

  1. Your cards are always wonderful creations and this one is no different. Love all of the beautiful details. Thank you for playing in my Ribbon challenge at Cardz 4 Galz Challenge and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een pracht van een kaart! En handig van je kinderen om oma een taak te geven...ben je al weer opgewarmd?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart, en ja ik zou het er ook voor hebben hoor...alleen wanneer :)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh what an adorable card! Thanks for joining us at Creations in Pink this month and good luck.
    Scarlett xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattige kaart Plony. Weer lekker veel van je favoriete kleur te zien.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello… Thanks for joining our ‘add a charm’ challenge with your lovely paris themed card… Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck!
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje