Challenge #21

Hallo allemaal......

We starten weer met een nieuwe challenge bij Ally's Angels waarbij zoals altijd Alles Mag.
Ally heeft weer een leuke prijs beschikbaar gesteld voor de winnaar dus niets let je om mee te doen toch?

Ik heb een kaartje gemaakt met een beetje paassfeer erin.......beetje nostalgische sfeertje........
Zomaar weer een leuk kaartje....


Het plaatje is deze keer van Pinterest geplukt......het chipboard is van scrapiniec...wat bronskleurige items deze keer.....veertjes en nog wat andere gezelligheid toegevoegd......


Ik denk dat het DP van Maja is maar het is alweer zo lang geleden dat ik deze kaart maakte dat ik het eigenlijk niet helemaal meer weet. Het is ook niet zo heel belangrijk......gewoon mooi papier.....


Gaan jullie gezellig meedoen bij onze challenge....???
Misschien weet je nog wel wat mensen die je op de groep kunt wijzen??? We kunnen best nog wel wat nieuwe leden gebruiken op bij ons challengeblog....maar dat gaat niet meer zo gemakkelijk bij Blogger.....De rek is er wel een beetje uit.

Kom gerust eens langs.....https://alessandrasangels.blogspot.nl/

Liefs van Plony

Challenges:
http://everybody-art-challenge.blogspot.com/
http://craftycardmakers.blogspot.com/
https://cutencraftychallengeblog.blogspot.com/
http://2craftycrittercrazies.blogspot.com/
http://thecraftingchallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Het papier is van Maja zie ik Plony en wat een lief plaatje met de eendjes ... je paas sfeer is zeker aanwezig zo! Ik vind het nog wel meevallen met de rek op blogger hoor er is veel te zien in blogland. Ik zal dit hele leuke challenges blog ook nog extra aandacht geven op mijn blog want ik doe weer gezellig mee hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf voorbeeldkaartje. En ik zal ook nog even het blog onder de aandacht brengen. Ik vind het ook meevallen, net als Gerie. Er zijn blogs met zoveel inzendingen soms, dat ik niet eens mee doe. Soms 200.... pff vind ik veel te veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in deze kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shabby chic gorgeousness! Love the vintage image and all the glorious additions and diecuts.

    Thank you for sharing in our Easter Challenge.

    Lin
    Crafty Cardmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Cute. Thank you for joining us at Crafty Cardmakers Challenge. Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful, Plony! Magnificent embellishment details. Thanks so much for joining in our "Anything Goes with a Critter" challenge at 2 Crafty Critter Crazies this month. Good luck in the draw.
    NanaConnie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow - love your wonderful card. Thanks for joining EAC.
    Big hug
    Andrea Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje