hieperdepiep....7 jaar

Goedemorgen allemaal.....

Een feestelijke dag voor ons vandaag  want onze oudste kleinzoon Ayden wordt vandaag 7...
Een heerlijk manneke....vol energie, fantasie en.....dol op oma's hobbykamer hahahaha.....Hoe leuk is dat. Onlangs had hij gezien dat ik afdrukjes van Polkadoodles had gekregen met dino's....nou dat was wel wat.... Dan kun je als oma natuurlijk niet onder een dino verjaardagskaartje uit....dus dat heb ik voor hem gemaakt.....


Het afdrukje, designpapier én sentiment zijn allemaal van Polkadoodles.
Ik ga het nog leuk vinden die jongenskaarten hahahaha....Het heeft ook wel weer wat.....


Ik weet nog niet wat ie er van vindt....vanmiddag is zijn verjaardagsfeest dus dan gaan we het wel horen.... Hij vindt zijn oma de beste kaartenmaakster van de hele wereld en het heelal....whahhahahahaha....dus ik kan niet stuk natuurlijk.... Zo grappig als hij dat dan zegt...kinderen kunnen zo vol lof zijn ...de tijd van kritiek komt ook vást nog wel hihihi...
Voorlopig genieten we hier maar even van ....


Wij gaan ons opmaken voor veel kinderplezier vandaag.....en ik wens iedereen een heerlijke zonnige zaterdag.
xxx Plony

Challenges:
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
http://craftrocketchallenges.blogspot.com/
http://seizethebirthday.blogspot.com/
https://sweetstamperschallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Stunning card, love your beautifully colouring.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, I am so impressed with your coloring and the layering of additions to the card to make it so special for this little one! Thank you for sharing this at Seize the Birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card thanks for sharing at Crafty catz this week and hope to see you back in the next challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje heb je voor je kleinzoon gemaakt! Hij was vast helemaal in de wolken.
    Gezellig dat je meedoet bij Craft Rocket Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Plony!
    This card is a stunner! I love your coloring of the dino♥ Thanks for joining us at Sweet Stampers Challenge, good luck!
    Hugs Marlene

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje