Moederdag

Hallo allemaal......

Vandaag een nieuwe challenge bij Polkadoodles challengeblog en het DT kreeg als opdracht bloemen voor moederdag......en dan géén kaart....maar iets van een cadeautje....

Helaas heb ik mijn lieve moeder niet vaak een cadeautje kunnen geven want zij moest mijn broer, mijn zus en mij al achterlaten toen wij nog klein waren. 30 jaar mocht zij maar worden en ik ben elke dag dankbaar dat ik mijn kids...en zelfs kleinkids wél mag zien opgroeien......Ik had haar zo graag mee willen laten genieten van onze rijkdom maar het mocht niet zo zijn.

Nu naar mijn creatie.......
Ik heb een doos in de vorm van een hart gepimpt .....Met designpapier van Lil Miss Sugarpops kit 1 en ik heb een prachtige digi ingekleurd met de mooie naam Eden Blossoms.
Met mooie kantjes uit mijn voorraad, bloemen, chipboard en parels is het een prachtige doos geworden.....en ik denk niet dat hij ver weg zal gaan maar gewoon op 1 van mijn kastjes of tafeltjes mag pronken hihihi....



In English;

I had a beautiful heart shaped box and I decided to make it into a lovely giftbox.
I used designpaper Lil Miss Sugarpops kit 1 and I colored a beautiful image called Eden Blossoms with my copic markers.
I added lovely laces from my stash, flowers, chipboard and pearls and made it into a lovely item.
It looks gorgeous at one of my little tables and I wonder if someone is going to get this as a present... ever....lol....


Wat is het toch leuk om zo je eigen dingetjes te kunnen maken in huis....Ik kan daar zo van genieten.....en als ik het zat word dan maak ik er gewoon weer iets anders van hahaha.....


Prachtige digi hè....ik ben er weg van......zo fijntjes en vol details.......Een feestje om dit te mogen....en kunnen kleuren.

Gaan jullie meedoen aan de challenge??? Voor jullie geldt geen thema maar mag gewoon alles....dus dat is makkelijk. We zien jullie moois graag voorbij komen.

Liefs Plony

Challenges:
http://addictedtostamps-challenge.blogspot.com/
http://frillyandfunkie.blogspot.com/
https://creataliciouschallenges.blogspot.com/
http://letscreatechallenges.blogspot.com/
https://colourcrazychallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. What a faboulos make. I'll have to start buy gift boxes just so I can do them up. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een creatie...en idd jammer dat jij je moeder hier niet van kon laten mee genieten...daarom is des te mooier dat jou dit wel gegeven is...geniet van iedere dag met name van je kleinkind.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet heel heftig zijn geweest toen je moeder zo jong overleed en vooral niet mee heeft kunnen maken waar jij allemaal zo van geniet! Maar jij bent ook Moeder en wat voor één en groot gelijk om deze mooie cretaie voor jezelf te maken! Het is echt beeldig geworden en die digi's zijn prachtig wat zul jij ze met veel plezier deze dametjes inkleuren! Het is een prachtig voorbeeld voor het challenge blog Plony! Alvast een goed weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heftig Plony om al om zo'n jonge leeftijd geen moeder meer te hebben.
    Ze zou vast heel trots op je zijn geweest.
    Je hebt groot gelijk dat je de creatie voor jezelf houdt, het is heel mooi!!
    Heerlijk van genieten. En van je kinderen en kleinkinderen.
    Fijn weekend verder.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes keep and treasure your beautiful box. It looks gorgeous the way you decorated the piece,
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jee, 30 maar geworden? En jij bent de jongste? Dan heb je niet veel tijd met haar gekregen. Ontzettend jong!
    Je doosje is schitterend! Heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en wat jammer dat je het niet heb kunnen delen met je moeder, weet zeker dat ze ape trots op je zal zijn , met alle mooie dingen die jij maakt, gelukkig zijn er heel veel mensen die genieten van jouw creaties, en dat je dat moois met ons deel.
    Fijn weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful Frilly box with a lovely image colored so prettily! Thanks for playing along in the Frilly and Funkie Re-Purpose, Re-Use, Re-Cycle challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love this gorgeous box Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such beautiful creation!!! Love your attention to details, looks so romantic. Thank you for joining us at ATSM!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What an gorgeous heart box, I absolutelly love this and you have embellished it so well. Thanks for joining us this month at Let's Craft and Create blog challenge and good luck! Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a precious little treasure box you have made! I love the colors you chose! Thanks for sharing with us at the Frilly and Funkie "Re-Use, Re-Purpose, Re-Cycle" Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A lovely box!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional anything but a card” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Aud Sentiments Challenge)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje