Romantisch

Goedemorgen allemaal.....


Vandaag heb ik voor jullie een romantisch kaartje.....
Eigenlijk heb ik bijna altijd romantische kaartjes hahaha.....maar ik ben ook met andere dingen bezig want er komen verjaardagen aan van de kleinzoons en die zitten helemaal niet te wachten op al die meisjes dingen hihihi....
Vandaag gaan we voor de romantiek.....


 Met de mooie designpapers van Mintay ga je weer een beetje terug naar waar je begonnen bent......het ouderwetse knipwerk.....Leuk weer om uit het papier te kiezen wat je denkt nodig te hebben en dit met elkaar te combineren.....Het geeft toch wel een heel mooi effect als het iets verhoogd op je kaart is geplakt.


Ik heb nog wel een paar kleine kant-en-klare bloemetjes verwerkt maar het mooie papier geeft je al helemaal wat je nodig hebt om er een mooie kaart van te maken.


Dit is het weer voor deze keer......graag tot ziens.
xxx Plony

Challenges:
http://tuesdaythrowdown.blogspot.com/
http://craftycardmakers.blogspot.com/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Zoals ik verslingerd ben aan doosjes is het bij jou de romantiek... Weer een hele mooie kaart geworden!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! Plony :-D
    Het mintay papier is zeker al mooi van zichzelf.
    En dan ook weer het 'ouderwetse' knippen.....ik vind het ook weer leuk om te doen!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wow, deze is weer heel mooi Plony!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie romantische kaart. Leuk model. Ben benieuwd naar de kaarten voor je kleinzoons. Die zullen inderdaad een andere stijl mooier vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is inderdaad een heel romantisch kaartje. Prachtig details erop. Ik ben echt heel benieuwd wat je voor de kleinzoons gaat maken. Dat zal voor jou wel een uitdaging zijn (handen af van roze en kantjes....)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een Top kaartje Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooi meer!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is in ieder geval weer een echte Plony kaart, heel mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stunning card love the image and all the beautiful elements and lace border..Thank you for joining us at Pearly Sparkles
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, this is a gorgeous creaton! I love every wonderful detail! Very very compliments!
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge April "ATG".
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje