Lekker roze vandaag...

Goedemorgen allemaal....

Vandaag een kaartje met een Tildaatje....en lekkerrrrrrr roze......


Wat heet roze...hahahaha
Het roze-gehalte ligt best hoog op deze kaart.....
Ik vraag me wel eens af of jullie ook een kleur hebben die zó bij je past.....
Ik was als kind al dol op roze .....en dat is nooit over gegaan hihihi.....


Het is nu ook weer niet zo dat het in ons huis helemaal roze is....maar je komt het wel overal tegen....
Als ik in een winkel loop dan trekt het roze mij gewoon aan als een magneet.....kan er niets aan doen....


Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden......en laat gerust eens weten wat jullie favoriete kleur is....

Fijne zondag allemaal.....
xxx Plony

Challenges:
http://brownsugarchallenge.blogspot.com/
http://alohafridaychallenges.blogspot.com/
https://creationsinpink.blogspot.com/
https://forevermagnolia.blogspot.com/

Reacties

  1. Ik vind hem geweldig en hij zou hier wel mogen staan hihi.
    Vroeger hield ik van blauw, maar nu is het roze, vooral met het freubelen. In onze tuin zijn de kleuren, wit, roze, paars, maar paars heeft de bovenhand nu.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How delightful! Love everything about your card. Thanks for joining us at Creations in Pink this month.
    Scarlett xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi......wat er al vroeg in zat gaat er niet meer uit hé?
    Hou jij het maar lekker bij roze ;-)
    Het is weer een prachtige kaart!!
    Bij mij zat het kleuren er al heel vroeg in, ik kleurde als kind zijnde al heel veel en vond het natuurlijk heel erg leuk.
    Nu nog kleur ik heel graag................en ik vind heel veel kleuren mooi, heb niet echt een speciale lievelingskleur ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, je hebt je weer heerlijk laten gaan met al dat roze. Mijn kleur is toch echt blauw en dan het liefst donkerblauw gecombineerd met lichtblauw. Ook bij mij is dit al van jongst af aan.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Beautiful card thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh!!!! Your card is Beautiful!!!! I love your colouring and all the gorgeous flowers!!! Thanks for joining us this month at Magnolia Forever, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje