Een mixed media tag

Sorry......hier ben ik alweer.....

Ik gooi er nog maar eentje in de groep hahahaha....
Ik ga op FB zoveel sneller dan op mijn blog.....Ik kan het hier gewoon niet bijhouden....
Je wilt ook niet alles tegelijk erop zetten dus dan blijft er een wachtrij staan.

Ik kreeg meerdere malen de vraag of ik dan op FB alleen een duimpje kreeg of een reactie met 1 woord maar dat is absoluut niet waar hoor. De lijntjes om iets te vragen zijn ook veel korter...
Het is écht niet te vergelijken met een blog. Ik vind het gewoon leuk om de dingen hier neer te zetten.....Het is zo mooi om terug te kijken en de groei te zien die je hebt gemaakt ....Dat is dus voornamelijk de reden dat ik mijn blog aanhoud..... Ik zie de reacties ook enorm afnemen maar dat begrijp ik heel goed want ik kan zelf ook niet overal reageren omdat ik niet de hele dag bezig wil zijn met internetten...... Ik weet wie er kijken en dat waardeer ik enorm en vanaf mijn kant doe ik ook mijn best om dingen bij te houden maar het is wel erg groot geworden allemaal en soms moet ik gewoon even afhaken.....Sorry meiden.......Ik hoop niet dat jullie me dat kwalijk nemen......
Jullie blijven een stukje van mijn dagelijks doen en laten waar ik nog elke dag van geniet en daarom blijf ik dus dit blog steeds van nieuwe kaartjes voorzien......
Voor de echte die-hards onder ons hahahahaha......




Een stukje mixed-media.....met servet...gesso....stempels...structuur pasta......
Ja ja....er is echt gekliederd aan deze kant.....

Fijne dag allemaal......XXX Plony

challenges:
https://unstampabelleschallenges.blogspot.com/
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.com/
https://creativeartistemixedmedia.blogspot.com/
http://fabnfunkychallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Hij is weer prachtig Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo'n die-hard hè! Waardeer het enorm hoor Plony dat je evengoed je blog aanhoud en ik niets hoef te missen! Misschien vind je me ouderwets omdat ik geen facebook heb, maar heb geen behoefte om overal in medialand op te duiken. Type jouw naam in bij google en type dan mijn naam eens in! Ik heb niets te verbergen hoor maar wil ook niet dat iedereen alles maar kan volgen en kies voor wat bescherming.
    De dames die iedere dag iets plaatsen, daar kan ik ook niet altijd op reageren hoor dan wordt het een dagtaak, maar het bloggen blijft voor mij heel leuk!
    Nu je prachtige label, ik zie dat je weer het mooie kant hebt met de strass steentjes van Syta hè?! Schitterend is je vintage label met de pasta roosjes!
    Liefs Gerie


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely gorgeous...Thanks for joining us at Fab'n'Funky :)
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful vintage style tag here. Love all the feminine pieces showcasing your stunning photo. Thanks for sharing with us this month.

    [Ina]Designer for Creative Artiste Mixed Media Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute!!! Thank you for joining us at MTTC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely gorgeous! This is just fabulous! Thanks for joining us at UnstampaBelles! Hugs, Connie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the way you used that chip. Great tag and so vintage! Thanks for thinking of us at Unstampabelles!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Quelle réalisation magnifique <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous tag. So pretty! Thanks for sharing with us at Unstampabelles

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje