Schuine easel

Goedemorgen allemaal.....

Vanaf Texel even een berichtje......
We zijn weer een paar daagjes op het eiland.....maar vanmiddag in de loop van de middag gaan we weer huiswaarts. Weer even genoten en wat klusjes gedaan......De jongelui raken steeds meer thuis in hun nieuwe optrekje. Ze genieten volop van Texel, hun nieuwe baan en alles wat erbij hoort.

Ik heb even tijd om nog maar weer een kaartje te laten zien en mijn keuze is vandaag gevallen op een easelkaart.....


Ik heb een groot en een klein plaatje van Syta verwerkt op deze kaart waarvan ik de punt schuin heb gevouwen. Dit geeft een leuk effect en de kaart is prima te versturen omdat je de punt door kunt trekken als je hem in een envelop wil doen....dan is het gewoon een vierkante kaart.


Ik vind de ronde plaatjes ook heel fijn want die passen zo mooi op een stansje.....
De ingrediënten van mijn kaart zijn wel duidelijk denk ik.......daar hoef ik niet veel over te vertellen.


Dit is het weer voor nu....wij gaan straks nog even lekker de toerist uithangen....en niet te vergeten nog even naar de visboer in Oudeschild hahahaha....

Jullie horen me weer snel.
Fijn weekend, xxx Plony

Challenges:
https://creataliciouschallenges.blogspot.com/
https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/
https://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.com/

Reacties

  1. Geweldig.... wat een lief kaartje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Toevallig dat ik ook een schuine easle had gemaakt afgelopen donderdag! Fijn dat jullie af en toe op Texel kunnen gaan helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous creation, lovely image and design! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an elegant card - love the added details to make it stand out! Thank you for joining us at Createalicious challenge good luck and hope to see you again. x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje