Magnolia

Goedemorgen......

Zullen we vandaag gezellig weer eens een magnolia kaartje doen???
Nu ik in geen 1 team van Magnolia meer zit maak ik er niet heel veel meer.....eigenlijk wel jammer want ik blijf ze toch wel heel leuk vinden.....
Dus vandaag maar 1.....gewoon omdat het kan......




Hij past wel leuk bij de beginnende vakantietijd.......

Ik houd het kort vandaag......geniet allemaal van het mooie weer.....

xxx Plony

Challenges:
https://craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/
http://southerngirlschallenge.blogspot.com/
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.com/
https://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/
https://creataliciouschallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Hij is prachtig! Ik hou zelf ook zo van magnolia, maar ik gebruik ze gewoon te weinig..en vaak heb ik dan gebruik ik weer die afbeelding..zou er soms wat meer willen, maar dan weet ik niet de welke hihih..en zo gauw kom ik ze ook niet tegen ergens.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een dotje Plony, leuk dat koffertje en kompas erbij. Net wat je zegt, past goed in de vakantietijd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de stempeltje van magnolia blijven leuk. en ik doe er eigenlijk ook veels te weinig mee. maar vind zoveel stempels leuk de laatste tijd.

    je creactie is weer erg leuk. echt een ik ga op reis kaartje. laat de vakantie maar beginnen

    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi al die laagjes! EN Magnolia is bij mij vaak een tijd niet en dan weer wel in the picture. Maar deze heb je weer geweldig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig patroon voor je kaart , en alles zit er weer op zo knap altijd want dat is vaak wel even puzzelen om alles op zijn plekje te krijgen . En PLony is weer goed gelukt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh!!!! So pretty! I love the vintage feel and all the gorgeous elements (I just love the suitcase). Thanks for joining us at Creatalicious Challenge, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony

    Wat een prachtige kaart met een super lief
    Stempel van magnolia. Ook ik moet ze nodig uit
    het stof halen.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a pretty card and layout, so sweet, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional spots and/or stripes” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje