Challenge #26

Hallo allemaal.......zijn we weer klaar voor een nieuwe challenge bij Ally's Angels???
Het is zo gemakkelijk om mee te doen....alles mag....altijd.....
Alessandra heeft weer een leuke prijs beschikbaar gesteld dus link je kaart op het challengeblog en doe lekker mee....

Deze keer heb ik weer een magnolia stempeltje gekleurd.....en dat was met een reden....
1 van mijn lieve hobbyvriendinnen was jarig en die is helemaal gek van magnoliaatjes...
Haar verjaardagskaartje heb ik gebruikt als voorbeeld voor de challenge van onze Angels.


60 jaar is ze geworden....ik dacht ik laat dat ook nog maar even op mijn kaartje zien...Een mijlpaal toch?



De mal die ik heb gebruikt is de 470.713.163.
Ik heb er een dubbele kaart mee gemaakt door hem iets over het papier heen te leggen aan 1 kant zodat ie daar gevouwen kon worden.

Ik heb inmiddels gehoord dat de kaart enorm gewaardeerd werd dus....weer een geslaagde missie hahahaha.

Tot ziens weer allemaal....liefs van Plony

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje