Dutchdoobadoo oktober mallen

Er zijn weer supergave nieuwe mallen in de collectie voor de komende maand en die willen we graag met jullie delen via een bloghop.

Het DT team laat jullie een persoonlijke uitwerking met 1 van de mallen zien en dit geeft een idee van de mogelijkheden.

  • Ga tussen 28 september t/m 30 september 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van Tineke en als je doorhopt dan zou je nu van het blog van Mirande bij mij aangeland moeten zijn.

Ik heb voor jullie een creatie gemaakt met de Dutch Card art mail box 470.713.741.



Zoals jullie zien heb ik de mailbox op een standaardje gezet.
Ik heb een klosje waar kant om zat bewerkt en daarop mijn mailbox gelijmd.


Op het voetje heb ik een klein toefje bloemen en een klein gebreid mutsje bevestigd....


De mailbox heb ik helemaal bekleed met designpapier en op de klep een toef bloemen en wat sneeuw...


Kleine roze belletjes waren ook een leuke aanvulling ....
Aan de buitenkant van de mailbox ook nog een toef....


en zo past dit perfect in mijn roze kerstgevoel hahaha.

Jullie kunnen bij mij vandaan doorhoppen naar.....Hanny om te zien waar zij jullie mee gaat verwennen.

Heel veel plezier bij het hoppen en misschien ben jij wel degene die een supergaaf Dutchdoobadoo pakket wint. Succes.


Reacties

  1. Jeeee wat zeg ik hier nu weer op!! Ik was net bij Ineke al weg van de mal, maar nu ben ik echt om!
    Wat een schitterde creatie heb je ervan gemaakt. En super dat klosje om als standaard te gebruiken, dit zijn ook dingen die ik altijd bewaar.
    Nu wil ik deze mal zowieso gaan aanschaffen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow PLONY, je bent hier weer 100% out of your mail box gegaan, superrr schattig met dat mutsje en alle andere leuke details!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Plony, wat en beauty weer zeg! prachtige mailbox.
    een echte Plony mailbox. Toppertje
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Plony wat supergaaf gemaakt, er is zoveel om te bewonderen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend gemaakt en wat is er veel te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW zo lief leuk zo naast de engeltjes en GAAF de roze belletjes groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte Plony heb je ervan gemaakt, leuk DDBD mal is dit ook, logisch dat het dan een Plony werkje is geworden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie is het geworden. Samen met de bloemen en belletjes.ik ben aangestoken op naar de kerst kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooooooooooo mooooooiiiii groetjes Sophie van Eijsden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat leuk dat jij de mailbox weer op een heel andere manier hebt gebruikt. Zo heerlijk romantisch is deze uitvoering. Super mooi hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dan.... Gewoon weg prachtig gedaan 😍 Wauw 🤩 wat heb je dat mooi ontworpen 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi en ook de brievenbus mal. En toch weer heel anders

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je mail box heb je super mooi gemaakt Plony!!
    Echt weer een creatie van jou,heel erg leuk!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw zeg, wat een top idee om er een voetje onder te zetten. Je hebt het weer geweldig mooi aangekleed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zelfs deze mailbox straalt plony uit. je hebt zo'n mooie manier van scrappen en kaarten maken. echt helemaal je eigen stijl waarin je bij a altijd kan zien dat het een creatie is die uit jou handen is gekomen

    prachtig weer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, deze ik ook heel mooi geworden .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O wauw, een echte Plonycreatie in de mooie kleur roze. Details, kleuren, alles straalt jouw eigen unieke stijl uit. Ik vind hem meer dan geslaagd

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is zooooooooooo …… Mooi
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wát een pronkstuk! En wat een werk zit hierin. Bedenk mij net dat ik een klosje heb weggegooid omdat ik er niets mee wist te doen.... 😏

    BeantwoordenVerwijderen
  20. SUPER , in één woord geweldig ben er een beetje verliefd op geworden ,Ga hem vast aanschaffen , Maar of hij dan zo mooi wordt is nog maar de vraag.Vandaag is het weer om lekker aan de knutsel te gaan en dat ga ik ook doen. Jammer dat de winkel dicht is anders had ik de mal snel gehaald.
    Fijne zondag. Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend mooie mal en wat heb je er echt een onwijze mooie creatie van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. This is absolutely a top ten! Love it! An amazing work! You rock!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk om deze brievenbus op een open manier te verwerken. Geeft een prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ooohh wauw, je weet deze mal wel aan de man te brengen hoor Plony. Samen met jouw creativiteit is het een schitterend geheel geworden...ik ben er hélémaal verliefd op.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat en super gave mailbox. Echt in Plony stijl. Prachtig in het roze, mijn lievelingskleur. Deze mal wordt nu zeker aangeschaft, eerst die van Corry, toen Ineke en nu jij. Daar kan je niet meer om heen. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje