Een foute kerst trui

Ik heb er lang over nagedacht hoe ik de Kerst trui...470.713.736 een beetje naar mijn hand kon zetten en besloot er toen maar een foute kerst trui van te maken hahahaha.

Ik heb Mintay paper sweetest christmas gebruikt als basis.....en diverse dingetjes uit het extra vel geknipt wat erbij zit.



Toen ben ik alles gaan schikken....kanten takjes erbij, wat bloemetjes, pareltjes, hoe fout kan een trui zijn hahahaha en wat sneeuw op de schouders.


De sneeuw zijn van die kleine foamballetjes, leuk spul is dat.
Mijn houten tekst heb ik even wit gemaakt met wat gesso omdat het er zo beter bij pastte.



Misschien heb ik jullie op een idee gebracht? Geloof me maar, als je gaat zitten komt er altijd wel iets tevoorschijn.

Lieve groetjes van Plony

Reacties

  1. Mooi gedaan! Deze mal zou ik zelf nooit aanschaffen..het is wel een hele mooie foute kersttrui geworden.
    En idd als je eraan gaat zitten, valt er altijd wel wat moois mee te maken, heb zelfs ook mallen gewonnen die ik zelf niet zou kopen, maar nu toch ineens pak :)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dit geen foute kerstrui is dan weet ik het niet meer! maar wel leuk fout, zal ik maar zeggen. Als kaart is dat toch hartstikke leuk en mooi gemaakt hoor.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ja, ik vind de meeste kerst truien fout, maar deze is heel erg fout. Wat gaaf gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje