Kerst

Goedemorgen op deze regenachtige morgen....

Vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje.....
Ze worden nu volop gemaakt en het is ook wel weer heel leuk om te doen.
Een kerstkaartje dus.......




en ondertussen ben ik druk bezig met de nieuwe mallen van Dutchdoobadoo voor de maand oktober.
Ik heb nog zoveel om hier te laten zien....maar .....1 ding tegelijk. Alles staat op de computer in een mapje "achter de schermen" dus eens komt het ook hier tevoorschijn.
Ik ga vandaag eerst aan de strijk.....en daarna nog maar even lekker aan de knutsel. Wat moet een mens anders met dit weer hihihi.

Fijne dag allemaal.

Reacties

  1. Geweldig hoeveel jij iedere keer laat zien zeg!!
    Super mooi ook altijd
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart is dit weer Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kerstkaart met veel leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het weer viel hier erg mee, zelfs op de fiets naar het dorp geweest vanmiddag. Maar net als jij ook heerlijk aan de knutsel. Prachtige kaart maak je mooie details en heel feestelijk. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is wel een gave kaart hoor,en ja dat weer maakt het er ook naar om lekker te freubelen....voor jou geen straf🤗ik ga het zonnetje opzoeken!
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje