Kerstballen

Goedemorgen allemaal....

Hier ben ik weer met een kaartje en deze keer heb ik de kerstballen van Dutchdoobadoo gebruikt...470.713.721   
Ik gebruikte al heel graag de ronde kerstballen maar dit is ook een leuke aanvulling op de modelletjes voor kerstkaarten.



 
Ik heb er gezellige designpapiertjes voor gebruikt uit een restje van een papierblokje wat ik nog had liggen....géén idee van welk merk......Het mooie plaatje van Syta van Gelderen is de blikvanger op mijn kaartje....Traditioneel deze keer maar wel heel erg mooi.

Dit is het weer voor vandaag.........graag tot een volgende keer.
xxx Plony           

Reacties

  1. Wat heb ik veel gemist bij je, maar jij doet er dan ook wat aan whaha, voor de bloghop ook al zo'n prachtige creatie gemaakt (echt geen tijd om te hoppen) Deze kerstballen zijn super leuk om te zien heerlijk die traditionele kleuren met de kerstman als middelpunt en natuurlijk veeeeeel kantjes!!! Ik ben op auto jacht en dat is een bereklus voor mij en kost veel tijd, daarnaast zieke collega's op het werk dus knutselen....wat is dat??? hihi Komt wel weer goed, maar heb bij jou weer genoten Plony! Fijne dag!!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kerstcreatie Plony . Mooie warme kleurtjes en een "echte" kerstman ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zoals je kerstman het middelpunt van deze creatie is. De traditionele kleuren vind ik heel mooi. Leuk model kaart ook.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje met de kerstballen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf Plony,

    De sneeuw kan komen bij je;)

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en deze kerstman vind ik zo gezellig! Echt nostalgisch.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje